Gå til innhold

Ordre fra Videogameplus.ca


Anbefalte innlegg

Største problemet med spill i Norge, er at de slippes lenge etter at de er kommet ut i andre land. The Orang Box kommer ut 16.11.07 på amazon i England, mens den i Norge slipper 13.12.07. Ratchet kommer en uke senere i Norge enn England osv, det kan jo ikke være noen grunn til at dette skal skje. Og når de gjør det på den måten vil jeg i mange tilfeller kjøpe spill fra utlandet, rett og slett fordi jeg ikke gidder å vente lenger enn jeg må.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Største problemet med spill i Norge, er at de slippes lenge etter at de er kommet ut i andre land. The Orang Box kommer ut 16.11.07 på amazon i England, mens den i Norge slipper 13.12.07. Ratchet kommer en uke senere i Norge enn England osv, det kan jo ikke være noen grunn til at dette skal skje. Og når de gjør det på den måten vil jeg i mange tilfeller kjøpe spill fra utlandet, rett og slett fordi jeg ikke gidder å vente lenger enn jeg må.

 

Tror du at de gjør det for å være morsom? Eller for at de ikke vil ha pengene med en gang?

Lenke til kommentar

Er det vanlig at de sender det med dhl ? lest om fler som har fått det hjem i postkassen ..??

 

Bestilte tirsdag og fått det i dag..

 

November 06, 2007 14:03 Toronto - Canada Forsendelse hentet

 

 

November 06, 2007 22:47 Toronto - Canada Sendt fra DHL i Toronto - Canada

 

 

November 07, 2007 01:54 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Ankommet DHL i DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

November 07, 2007 02:29 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Frigjort fra Tollager i DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

November 07, 2007 02:33 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Overført via DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

November 07, 2007 07:04 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Sendt fra DHL i DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

November 07, 2007 18:21 East Midlands - UK Ankommet DHL i East Midlands - UK

 

 

November 08, 2007 02:27 East Midlands - UK Sendt fra DHL i East Midlands - UK

 

 

November 08, 2007 05:28 Copenhagen - Denmark Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark

 

 

November 08, 2007 06:57 Copenhagen - Denmark Overført via Copenhagen - Denmark

 

 

November 08, 2007 06:58 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

 

 

November 08, 2007 08:14 Oslo - Norway Ankommet DHL i Oslo - Norway

 

 

November 08, 2007 08:44 Oslo - Norway Til tollbehandling i Oslo - Norway

 

 

November 08, 2007 09:35 Oslo - Norway Klareringsforsinkelse

 

 

November 08, 2007 13:07 Oslo - Norway Frigjort fra Tollager i Oslo - Norway

Lenke til kommentar

Min pakke sendt 26.10 - altså snart 2 uker siden har enda ikke kommet frem...

Gikk inn på min ordre nå og jeg ser det har kommen opp et nummer der: DHL AWB+10 siffer. Har prøvd å bruke dette nummeret på både dhl.ca og dhl.no, men får ikke opp noe....

gapps3: Hvordan fikk du sporet pakken?

Lenke til kommentar
Min pakke sendt 26.10 - altså snart 2 uker siden har enda ikke kommet frem...

Gikk inn på min ordre nå og jeg ser det har kommen opp et nummer der: DHL AWB+10 siffer. Har prøvd å bruke dette nummeret på både dhl.ca og dhl.no, men får ikke opp noe....

gapps3: Hvordan fikk du sporet pakken?

 

 

hvis du kun søker på det nummeret og ikke noe annet så skal det komme opp !

Dvs . ingen bokstaver ..

Endret av gapps3
Lenke til kommentar

Har venta i to uker på pakke derfra og sendte dem derfor mail.

Fikk vite at det var mange (fra norge) som hadde måttet vente ekstra lenge i den siste tiden.

De fortalte meg at om det skulle ta lenger tid enn 30 dager, skulle de sende ett nytt eksemplar.

 

Ble også fortalt at de ikke hadde noen som helst måte å spore pakkene på etter at de ble sendt ut som airmail, men ser jo at noen av dere har fått sporet pakkene.. hmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...