Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Et unødvendig tips! den er ganske så stabil hos meg (...)

Jaha? Så fordi du opplever den som "ganske så stabil", så er tipset mitt unødvendig? Tull. Det er mange andre som har kommentert i bloggen, og som er enig med meg i at de vanlige utgivelsene av desktop team pleier å være mye mer stabil enn denne. Det er også grunnen til at jeg tipser om det. Jeg har brukt desktop team-utgivelser lenge, og synes de nesten alltid er like stabil (noen ganger til og med raskere og mer stabil) enn final-utgivelser. Derfor tipser jeg om det, fordi jeg er vant til at kvaliteten er mye bedre, mens den denne gangen skilte seg ut veldig negativt dessverre. Kanskje jeg sparer noen for frustrasjon, kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid noen som klager over ustabilitet, sånn er det, sånn har det alltid vært, og sånn kommer det alltid til å være.

 

Har du prøvd en fersk installasjon med ny profil? (jeg gjør det alltid...) det var noen det hjalp for.

 

Om du installerer det på windows7, så kan det også være en mulig problemkilde.

 

Men det var bare masse digresjoner, det er ikke fordi den er ganske så stabil hos meg at tipset er unødvendig,

men fordi at det er alfastatusprogrammvare, dermed skal alle som prøver det være opplyst om risikoene og

problemene det innebærer å prøve en slik utgivelse. Folk som får profilen sin slettet fordi at de ikke leser advarselen

som står med ekstra stor rød skrift, de fortjener det!

Lenke til kommentar

Vel, Opera 10 var det første jeg installerte med nyformartert maskin, uten gamle installs eller profile-mapper liggende. Igjen - selv om de kaller det for alpha, så har jeg opplevd alle builds til nå (fra den første) som mye mer stabil. Tipset var fordi den skilte seg ut. At det er et "problem" er utenfor min fatteevne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...