Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
These visual tabs are currently folded away by default, but can easily be enabled by dragging the drag handle available just beneath the tab bar.

 

Double-clicking or middle-clicking the same drag handle will show/hide the tab thumbnails.

Tenkjer det er dei tre prikkane du ser rett under Digital Rom-fana på skjermskotet.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Du må ha huket av for å oppdatere med snapshots i opera:config

 

 

--

 

 

Hvis noen har noen tips de savner i førsteposten, hadde det vært flott om de kunne sendt en liten notis til meg. Jeg er snart ferdig i førstegangstjenesten, og får dermed tid til å stor oppdatere. Jeg har også tenkt å flytte posten over til wikien.

Hadde vært flott med nyheter, ettersom jeg ikke har greidd å følge ordentlig med i det siste.

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
I opera 10 beta trur eg den funksjonen skal ha komt.
Kva meiner du? Det har no alltid gått an å få torrentfiler til å opne seg i eit anna program enn Opera. Anten som du seier, via opera:config, eller ved å gå til Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Nedlastingar, finne torrent i lista over filtyper, og endre innstillingane for den (ein må fjerna haka frå boksen der det står «Skjul filtyper Opera handterer» før ein søker i lista).
Lenke til kommentar
I opera 10 beta trur eg den funksjonen skal ha komt.
Kva meiner du? Det har no alltid gått an å få torrentfiler til å opne seg i eit anna program enn Opera. Anten som du seier, via opera:config, eller ved å gå til Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Nedlastingar, finne torrent i lista over filtyper, og endre innstillingane for den (ein må fjerna haka frå boksen der det står «Skjul filtyper Opera handterer» før ein søker i lista).

 

Genialt! Tusen takk for hjelpen, nå mangler det bare at jeg kan se nett-tv så er opera perfekt for meg og min bruk.

Lenke til kommentar
Kva meiner du? Det har no alltid gått an å få torrentfiler til å opne seg i eit anna program enn Opera. Anten som du seier, via opera:config, eller ved å gå til Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Nedlastingar, finne torrent i lista over filtyper, og endre innstillingane for den (ein må fjerna haka frå boksen der det står «Skjul filtyper Opera handterer» før ein søker i lista).

Ja, jeg har også vært klar over dette, men med Opera 10 blir det MYE mer brukervennlig. Da får man endelig opp en spørsmålsdialog første gang man åpner en torrentfil, hvor Opera spør hva du vil skal være standardhåndtering av slike filer - i stedet for å automatisk sette Opera som program, slik at nesten utelukkende powerusers får fjernet det. Nettopp torrent-løsningen som var fra 9.5 og til nå har vært det eneste jeg har måttet hjelpe alle jeg kjenner som bruker Opera med å fjerne.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...