Gå til innhold

Den store Opera-tråden


Ståle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flash er støtta av Opera, so det skal ikkje vere noko problem. Berre installer siste versjon av Flash, om du ikkje har det frå før, og det skal gå i orden.

 

Har prøvd det og. Når jeg går inn på nettstedet så får jeg beskjed om å innstallere Flash selv om jeg har gjort det. Jeg har også valgt riktig versjon av Flash som hører til Opera. No big deal, men det er bare prinsippet at jeg må bruke IE, Chrome eller Safari som alle virker på colorline.no. :mad:

Lenke til kommentar
Har prøvd det og. Når jeg går inn på nettstedet så får jeg beskjed om å innstallere Flash selv om jeg har gjort det.
Er det denne du får?

post-21406-1239031732_thumb.png

 

For den gjer ingenting, berre klikk på ein av linkane der det står «klikk her» for å gå vidare til bestillinga.

 

Det er riktig at jeg kommer til det bildet du har vedlagt, men når jeg klikker der det står "klikk her", kommer jeg bare tilbake til hjemmesiden til colorline.. Funker det for dere andre hvis dere skal bestille en svipptur til Kiel? Kanskje det bare er min pc som ikke er i "form"?

Lenke til kommentar

Bare meg som opplever at ikonene til bokmerkene på den personlige verktøylinjen forsvinner? Hvis jeg plasserer musepekeren over et ikon så hender det at det forsvinner. Noen ganger forsvinner de og noen ganger ikke. Når jeg starter Opera på nytt eller bare klikker "egenskaper" på et bokmerke og klikker "ok" uten å gjøre noe så kommer ikonet tilbake. Utrolig irriterende at de ikke kan bli værende...

 

Har Opera 9.64 og har dette problemet med de siste 3-4 versjonene ihvertfall.

Lenke til kommentar

GooglePreview er nok litt tricky, men alt kan jo løses via heftige userJS -- men jeg har ingen intensjoner om å lage noe slikt script med det første..

 

til å ta skjermbilder av en hel side bruker jeg Paparazzi, da man med slik programvare kan få hele siden på ett bilde, i stedetfor "print screen", som kun tar aktivt bildekant.

 

Å legge inn en toppbar med lenker til andre nettsteder på google kan også lett løses vha UserJS. Men uten et godt rammeverk for deling av UserJS, er jeg redd du må skrive koden selv ;-)

Lenke til kommentar
GooglePreview er nok litt tricky, men alt kan jo løses via heftige userJS -- men jeg har ingen intensjoner om å lage noe slikt script med det første..

 

til å ta skjermbilder av en hel side bruker jeg Paparazzi, da man med slik programvare kan få hele siden på ett bilde, i stedetfor "print screen", som kun tar aktivt bildekant.

 

Å legge inn en toppbar med lenker til andre nettsteder på google kan også lett løses vha UserJS. Men uten et godt rammeverk for deling av UserJS, er jeg redd du må skrive koden selv ;-)

 

Takk!

 

Det jeg bruker Screengrab mest til er å kopiere deler av skjermen, kan man det med Paparazzi?''

 

Ordbok er det viktigste, finns det?

Endret av ravii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...