Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at jeg vil bidra litt!

 

Bare send en personlig melding til meg om du trenger en til å høre på deg.

 

Jeg er ikke erfaren med dette, men jeg hjelper gjerne folk som vil ha noen å snakke med.

 

Selvtillit og eget selvbilde kan jeg ha litt erfaring med.

 

Send en PM først, eller på email: [email protected]

 

Jeg vil nok finne ut om du har tatt kontakt kjappest på PM, men begge funker! :)

Endret av Disorder
Lenke til kommentar

Melder meg også opp, selv om det er mange allerede. Har hjulpet venner med forskjellig, lytter og svarer så godt jeg kan. Ta gjerne kontakt :) Sitter ofte oppe seint om kveldene.

 

(Nermer meg forresten 19, om alder har betydning.)

Endret av .sere
Lenke til kommentar

Føler for å si at jeg kan hjelpe. Har egentlig ikke så mye å si enn at jeg vet jeg er en god samtalepartner. Flink til å hjelpe til og kan mye(fint å kunne google, men er en annen sak å vite hva man skal google etter)

 

Min msn finner du på profilen, men si ifra forkant da jeg kun bruker online messenger(da jeg ikke bruker msn, kun skype til vanlig chatting)

Lenke til kommentar

Jeg stiller gjerne opp :) Vært der mye for venner og bekjente som har hatt alt mulig av problemer, og vil gjerne stille opp for og hjelpe flere :)

 

Kan hjelpe med det meste. Hverdagslige problemer som skole, forhold, foreldre, venner/uvenner, etc.

 

Men også ting som depresjon, angst, selvmordstanker, selvskading, søvnproblemer, og alt som følger med. Har mye erfaring når det kommer til dette, både egen og andres.

 

Eller hvis du er ensom og bare trenger noen å snakke med så er det bare å sende en PM så kan du min msn adresse :) Jeg lytter hjerne og kommer med råd hvis det trengs, samme hva det er :)

 

Jeg dømmer ikke, og skremmes ikke. Folk har kommet til meg med de rareste/sykeste ting, men det bryr meg ikke hva det er. For veit hvor viktig det kan være å få prate ut om ting, men også hvor vanskelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, vil gjerne legge meg selv inn her jeg også :)

 

Er en 20 år gammel gutt, som bor i Fr. Stad. Hjelper gjerne! I og med at jeg synes det er interessant å snakke om litt mer betydningsfulle ting. Det går an å legge meg til på msn: [email protected]

Har også en jobb hvor jeg møter folk i en veldig vanskelig livssituasjon hver eneste dag, så jeg har litt erfaring med litt "mørkere" ting.

 

Om du skulle bo i Fr. Stad miljøet så er det mulighet å treffes irl etter et par msn samtaler også :) Er ekstremt åpen, og har ikke veldig mange fordommer, nærmere ingen :)

 

 

Og forresten, så kan du kalle meg Nikko! Det gjør vennene mine :) Snakkes!

Endret av nikrus
Lenke til kommentar
Gjest anonymj

For en bra tråd.

jeg kunne trenge noen å lufte litt dumme tanker og erfaringer med.

har noen interesse av å hjelpe meg litt hadde det hvert fint.

vil ikke skrive med brukeren min her, men kan sende en pm til den som vil hjelpe.

 

har ikke snakket med noen om noen av problemene mine før, og det bygger seg bare opp.

voldtekt, spiseforstyrrelse, død, tristhet, seksuelltrakassering og mer.

 

takk om noen føler for å hjelpe:)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hadde vært greit å få prate litt om damer med en som har litt peiling og egne erfaringer. Føler at sånt kanskje er greit å ta med noen man ikke kjenner.

Lenke til kommentar

jeg vil gjerne legge meg inn her. jeg er 13 år og er har erfart mobbing og at en stygging i klassen har spredd rykter om at jeg er homo(som jeg ikke er), men først og fremst så liker jeg bare og slå av en prat på sms, msn, epost, nettby, facebook osv.osv. send meg en pm hvis dere vil ha adressen og nummeret mitt.

 

EDIT:kan gjerne være en singel jente på 13 årsalderen. har lyst til å få litt fler jentevenner og kanskje en kjæreste

Endret av guest1
Lenke til kommentar

Noen du vil snakke med?

 

Jeg er en gutt på 15 år. Jeg håper jeg kan hjelpe vis du har problemer du vil snakke ut om.

Har en god del erfaringer innen mobbing og sosiale problemer. Det vi to snakker om, holdes kun mellom oss.

Fint å få snakket ut om vanskelige ting med en person du ikke kjenner. Jeg tar alt seriøst, så ikke vær redd for å snakke med meg. Personlige interreser (sier litt om meg): Data, Gitar, Parkour, Skating, Astronomi og fysikk.

 

Ta kontakt på: [email protected]

 

 

Må forresten også si dette er en fantastisk tråd. Herlig at vi kan hjelpe hverandre ;)

Keep up the good work :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...