Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Gjest gjest_snakke

Hey!Trenger noen å snakke med om:

Hvordan bedre selvtilliten og selfølelsen

Redsel for det motsatte kjønn og om noen andre ting som jeg ikke kommer på nå i farten. Er en 16 år gammel gutt som vil lufte tankene mine litt. Hvis du kan snakke med meg kan du legge til msn adressa mi: [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stiller meg også til rådighet.

 

Har selv erfart depresjon, og har snakket med flere med samme greie, med ganske gode resultater heldigvis. Men er også til disposisjon dersom der skulle være noe som helst annet!

 

Send meg en PM, har ikke lyst til at flere spamboter skal finne e-posten min nå :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg sliter! Jeg er en gutt på 18 år. Jeg har aldri hatt en kjæreste, jeg har aldri kysset noen, jeg har aldri fortalt noen at jeg liker de. Jeg har ingen venner. Ivertfall ingen venner jeg snakker med "in person". Jeg har venner på internett som jeg somoftest snakker med vær dag med mindre de er ute og er med sine andre "virkelige venner". Jeg holder meg hjemme i kjelleren min vær dag å går skjelden ut med mindre jeg skal på butikken, eller jeg skal hjelpe min bror med noen, som f.eks kjøre han på byn og tilbake. Jeg kan ikke alfabetet, jeg kan ikke alle månende, jeg må telle på fingrene når jeg skal lese digital klokke, klarer ikke holde følge med datoer, kan ikke gangetabellen, og har dysleksi. Jeg har utrolig dårlig selvtillit, jeg liker ikke hvordan jeg ser ut, er ikke konfortabel i min egen kropp. Jeg føler jeg har oversensitiv samvitihet, jeg får dårligsammvitighet ovenfor allt, jeg har en tendens til og gjøre/si noe dumt og angre i lang tid etterpå. vær dag er det noe nytt og legge på sammvitigheten. Jeg tror det er derfor jeg holder meg hjemme, og skyver alle vekk fra meg ( som jeg også får dårlig sammvitihet for ). Jeg føler at visst jeg ikke blander meg/er der, så kan jeg ikke gjøre noe dumt, eller gjøre noen ukonfortabel, så jeg får dårlig sammvitighet. Mye lettere og ha venner over nette for da er det på en måte mye lettere og avslutte sammtaler eller vennskap, ikke for min del men for andre, da slipper de og få dårlig sammvitighet ovenfor evt meg visst de vil ditche meg, så får ikke jeg dårlig sammvitighet ovenfor at de har dårligsammvitihet.

Beklager alle skrivefeil.

Dette er ett sankorn på stranden av alle problemene jeg har, kunne trengt noen og snakke med. Ikke føl noe press for og svare, jeg skal alltid klare meg. Men visst det er noen der ute som kunne tenke seg og snakke litt hadde jeg sotte stor pris på det, Jeg trenger ikke å bli redded, jeg har ikke selvmordstanker, det har jeg ikke samvitighet til og gjøre mot familien min.

 

Er det andre med slike problemer? er dette en sykdom?

 

Er du her enda eller? :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg vil også melde meg frivillig.

 

Jeg er en 19 år gammel jente, og har erfaringer med:

 

-spiseforstyrrelser (både midt oppi og på utsiden av den)

 

- depresjoner og angst

 

- samlivstrøbbel i familien. (det kan være fysisk vold, psykisk eller bare enkle hverdagslige problemer)

 

- samlivsproblemer innen forhold, eller råd til angående noe positivt. Jeg har mye erfaring fra lange forhold

 

- dårlig selvtillitt

 

-selvmordstanker

 

- ekstremt trøtthet

 

- problemer med skole

 

- problemstillinger angående legning

 

- har selv vært i mange psykolog og sosionomtimer, og kan dele erfaringer derfra også.

 

Dette er noen problemstillinger jeg har opplevd selv, og noen har jeg hjulpet andre med før. Men det er bare å komme til meg med hva det enn måtte være. Kanskje du bare er ute etter en hyggelig prat!!

 

Msn: [email protected]

Mailadresse: [email protected], eller send pm. :-)

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+oiasdf79

Gutt på snart 17 år her stiller opp dersom du trenger noen å snakke med. Jeg har selv erfaringer med å bli mobbet og ha vanskeligheter med å passe inn. Send PM.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

30 år og snakker om det meste. Alle sier at de "stiller" opp, som om dette er charity. Folk som stiller opp gjør det for sin egen del, fordi de får utbytte av det. Altså stiller "ofrene" like mye opp for "hjelperne" som omvendt, faktisk minst like mye tror jeg. Så om det er jeg som hjelper eller deg kan du jo finne ut av selv.

 

MSN: [email protected]

Epost: [email protected]

Endret av FranzJosef
Lenke til kommentar

jeg vil gjerne stille opp om det er noe noen vil snakke om,

er selv 24 å bor i Sverige,

så anonymitet er ikke et problem

 

har selv erfart følgende:

 

- deppresjon

- spiseforstyrrelser (som mann er ikke dette lett å prate om)

- alkoholisme

- lette narkotika problemer

- vold

- giftemål

- barn

- skillsmisse

- skuffelse

- mobbing, (både arb plass og skole)

 

så PM meg om du/dere vil prate

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kan gjerne prate med noen som har det vanskelig. Har det vanskelig selv og veit hvordan hvor jævlig dritt ting kan være. Dere trenger ikke akkurat CWen min, men har opplevd mobbing, skilsmisse, sorg, angst, manglende sosiale antenner med mer.

 

Bare å sende PM også skal du få msn adressa mi.

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

33-årig hankjønn, og kan godt stille opp for de som trenger å snakke ut om problemer. Litt livserfaring har man jo dratt med seg opp gjennom årene.

 

Personlige erfaringer med ting som jeg har kommet meg gjennom er:

  • Mobbing
  • Dårlig selvtillit
  • Skilsmisse
  • Fattigdom
  • Enslighet

De som bare trenger noen å snakke med om vanskelige sitasjoner er velkomne til å ta kontakt per PM, eventuelt bruk "Send en e-post" linken i profilen.

 

Bosatt i midt-Sverige, så anonymitet er ikke noe problem for de som er redd for å treffe på den personen de snakker med på gata neste dag :)

Endret av TEE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...