Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker å dra, men har ikke bestilt billett enda. Pleier det bli utsolgt, isåfall når? Kjøper man billett til et bestemt campingområde, eller er det fritt fram?

 

Roskilde har blitt betydelig mer populært blant nordmenn de to siste årene, og folk kommer tidligere enn før. For å sikre en god plass er det fornuftig å være til stede allerede kvelden før de åpner (ha med en reisestol du kan sitte på i køen, samt en dårlig stereo for å få tiden til å gå raskere).

 

I år blir det ingen Roskilde på meg heller, men skal jobbe på både Norwegian Wood og Øya, så det blir bra. Isis kommer til Øya, får håpe de også besøker Roskilde.

Lenke til kommentar

Sjekk om RF også er oppført lenger nede på samme side. Når jeg ser på historikken min har jeg flere oppføringer som "avlyst" øverst, dvs under reservasjoner. Men lenger ned på siden står det "kjøp", og der står de ikke som avlyst hos meg. Tror det skjer hvis du først reserverer, uten å bruke den (eller evt at det skjer noe galt mens du reserverer), og så senere kjøper/reserverer på nytt og henter.

Lenke til kommentar
Vet noen om Justice er en mulighet i det hele tatt? Eventuellt Digitalism.

 

Justice spilte da i fjor, men hadde vært fint med en retur ja :)

Gud, da hadde jeg blitt glad.

 

Jeg skal til Roskilde i år, første gangen! :) Gleder meg ganske mye, men er litt skeptisk pga alle de fæle historiene om gjørmdammene som visstnok mange går på do i. Men har også blitt fortalt at det ikke er noe en bryr seg om mens en er der nede.. Venninna mi snakker alltid om den fantastiske frihetsfølelsen, spent på om jeg også får en slik følelse.

Lenke til kommentar

Spørsmål til de som har litt oversikt over Roskilde de siste årene.

 

Ifjor ble det vel utsolgt i slutten av mai, altså ca 4 uker før festivalstart og virker som mange ble tatt på sengen.

Var det noen spesielle grunner til at det ble utsolgt da? Jeg tenker på om det var særdeles bra artister, at andre festivaler på papiret var dårligere, at det ble utsolgt tidlig året før også så mange som var tidlig ute ifjor osv.

Altså, grunner til at det utsolgt 2007 ca 4-5 uker før start og hvordan var det sammenlignet med årene før?

 

Noen som evt har ideer hvordan slike forhold er iår? Hvilket "rykte" har line-upen så langt i år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...