Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satser i stedet på å bestemme meg for om det blir Roskilde på meg eller ikke den dagen. Det går nok noen uker til før det blir fare for å ikke få billett. Er egentlig ikke veldig imponert over lineup'en til Roskilde så langt, og har allerede planlagt to uker ferie, så med mindre det er en imponerende liste på onsdag blir det nok ikke Roskilde på meg i år dessverre.

Lenke til kommentar

FlyBillett og Roskilde Billett er ALLT bestilt og gleder meg mer å mer for hver dag. hadde jomfru turen i fjor.

 

masse råe konserter Red hot Chillipeppers,Muse,Machine head,Flaming lips,The killers,QOTSA,Beastie boys men best av ALLT VOLBEAT... var magiske konserter. gleder meg helt sinnsykt til å i år. sinnsyk råe band til nå som venter

 

At The Gates,Slayer,JUDAS PRIEST,Neil young,Radiohead,Enter Shikari,Job For A Cowboy.

 

forhåpenligvis får vi se Dark Tranquillity,In flames,Dimmu Borgir,Flogging molly,Behemoth,Satyricon,NoFx,Bad religion og Turisas på plakaten 08..når de annonserer 130 nye band nesten onsdag. faen dette ser jeg frem til asså. roskilde er helt sinnsykt og jeg skal ned de neste 10 årene minst.

 

4 dager med warmup 4 dager med konserter. jeg overlevede roskilde 07

 

100% waterproof....

Lenke til kommentar

Hvis du syns Red Hot Chillipeppers konsert på Roskilde i fjor var bra, så har du ikke særlig høye krav :p Denne konserten faller vel inn i historiebøkene som en av tidenes dårligste konserter på Roskilde noensinne.. Ellers var det mye bra konserter...

 

Tror ingen burde frykte noe utsolgt Roskilde riktig enda.. Mye pga. det dårlige været i fjor og den (til nå) middelmådige lineupen.. Som de selv skriver, er det til nå solgt ca. like mye billetter som på samme tidspunkt i fjor, og da ble det utsolg 3-4 uker før festivalen..

 

edit: leifer

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Enig i at ikke RHCP i fjor var mye å rope hurra for. Kult å ha sett dem liksom, men var en gedigen skuffelse alt i alt.

 

Men med eksepsjonelle opplevelser som Arcade Fire, Flaming Lips, The Who blant mange andre gode konserter, og ikke minst en flott warmup, var Roskilde 07 konge, rett og slett :new_woot:

 

Og jeg tipper at Roskilde 08 blir minst like fett. Allerede har vi jo Neil Young, Grinderman og Radiohead, for å nevne et par. Og skjeler vi litt Hove og diverse andre, så kommer det nok mye fett på onsdag! (sikkert et par- tre av de STORE headlinerne pluss en drøss med annet snacks, type The Kooks osv)

Lenke til kommentar

RCHP var morsomt og se men selve konserten var vel ikke så mye og skryte av...

Syns lineupen ifjor bydde på mye bra og jeg fikk ikke sett alt heller :(

Björk konserten var fantastisk

 

Men det må da være noe konge blant de 130 bandene som skal slippes!

 

Billetten ligger ihvertfall klar her så :)

 

Hvilken camp pleier folk og henge på da? Vi var nede på E i fjor, litt langt borte men alt var jo fullt!

Lenke til kommentar

Line up'n ifjor var fantastisk! (syns jeg) synd det ble så mye regn.... men det var da gøy likevel?

RHCP er mitt fav band of all times, synd konserten gikk som den gjorde, men jeg var for full og for glad og sto for langt fram til å bry meg/merke at det ikke gikk bra.

 

Stakkars Kiedes hadde forkjølelse=/

 

BTW, var på E ifjor jeg og

Endret av Lundby2
Lenke til kommentar

Ja det stod jo i festival avisen at RHCP var på kanten til og avlyse pågrunn av forkjølelsen.

Syns også at lineupen ifjor var dritbra!

 

Selvom det regna mye ifjor så var det helt vanvittig konge!

 

Funny og se smartingene rundt oss som ikke sikra party-teltet skikkelig. Var noen karer på siden av oss som satt og holdt fast i et knekt partytelt mens de satt og frøys :lol:

 

Vi hadde det ganske lunt under vårt ettersom vi mekka en slags vindfanger som sendte vinden over istedenfor.

Å kjøpe sagspon var egentlig bare tull så vi kjøpte heller 2 tepper, funka knall.

Lenke til kommentar
Hvis du syns Red Hot Chillipeppers konsert på Roskilde i fjor var bra, så har du ikke særlig høye krav :p Denne konserten faller vel inn i historiebøkene som en av tidenes dårligste konserter på Roskilde noensinne.. Ellers var det mye bra konserter...

 

Tror ingen burde frykte noe utsolgt Roskilde riktig enda.. Mye pga. det dårlige været i fjor og den (til nå) middelmådige lineupen.. Som de selv skriver, er det til nå solgt ca. like mye billetter som på samme tidspunkt i fjor, og da ble det utsolg 3-4 uker før festivalen..

 

edit: leifer

 

 

Hmmm det skal ha seg slik at jeg var temmelig beruset på den konserten, å jeg kunne allt av sangene dem spilte, den var ikke magisk men det var bra... Machine Head,Volbeat og Muse var de beste konsertene resten var ok....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...