Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Hmmm det skal ha seg slik at jeg var temmelig beruset på den konserten, å jeg kunne allt av sangene dem spilte, den var ikke magisk men det var bra... Machine Head,Volbeat og Muse var de beste konsertene resten var ok....

 

Machine (Fucking) Head var fantastisk. Stod pitten der... Var en av de mer minneverdige konsertene fra fjoråret :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du syns Red Hot Chillipeppers konsert på Roskilde i fjor var bra, så har du ikke særlig høye krav :p Denne konserten faller vel inn i historiebøkene som en av tidenes dårligste konserter på Roskilde noensinne.. Ellers var det mye bra konserter...

 

Tror ingen burde frykte noe utsolgt Roskilde riktig enda.. Mye pga. det dårlige været i fjor og den (til nå) middelmådige lineupen.. Som de selv skriver, er det til nå solgt ca. like mye billetter som på samme tidspunkt i fjor, og da ble det utsolg 3-4 uker før festivalen..

 

edit: leifer

 

 

Hmmm det skal ha seg slik at jeg var temmelig beruset på den konserten, å jeg kunne allt av sangene dem spilte, den var ikke magisk men det var bra... Machine Head,Volbeat og Muse var de beste konsertene resten var ok....

 

 

 

Word. det var magisk

Lenke til kommentar

I fjor var første gang jeg hørte Volbeat (altså første gang ble live på Roskilde). Og det å høre ett band for første gang som liveband og på plate er som å høre to forskjellige band, hvertfall når dem spiller på en middels stor sene og forventer at publikum skal løfte kvaliteten.

 

RHCP var en av de råeste/morsomste konsertene jeg var på i fjor. En eller annen irsk fyr stod ved siden av oss (meg og en kompis)og vi sang med på hver bidige sang. Ingen bra konsert i forhold til hva vi veit RHCP kan prestere, men veldig artig for oss som ga litt f.... og bare klinte til

Lenke til kommentar

Her har du ihvertfall noe info..

 

Roskilde Festival havde i dag klokken 12 inviteret den danske presse til pressemøde i Huset i Magstræde i København for at præsentere det samlede program for årets festival.

 

Over de sidste måneder har festivalen allerede ladet det slippe, at hovednavne som Neil Young, Gnarls Barkley, My Bloody Valentine og Radiohead samt at en hel del mindre både danske og udenlandske navne er klar til at møde op på Dyrskuepladsen til juli.

 

Men til dagens pressemøde kunne festivalledelsen desuden fortælle, at også Jay-Z er blandt hovednavnene.

 

De fortalte desuden, at The Cult, Cat Power, José González, The Hellacopters, Lykke Li og så amerikanske Santogold, der i denne uge er P3's Uundgåelige, er blandt de nye tilføjelser til programmet.

Lenke til kommentar
Meh... Er nok litt skuffa ja.

Var Jay-Z den eneste headlineren som ble adda? Esj

Hvor er de skikkelige headlinerne? Rage? Foo Fighters? Metallica?

 

Syns Roskilde har bomma ganske godt i år.

 

Nå gikk vel Roskilde Festivalen ut og sa de skal minke store navn med åra og heller satse på mer ukjente band slik at Roskilde blir plass for å oppdage ny musikk. Og syns de har kommet med nok ukjent for meg som jeg skal dra på.

 

Samt noen jeg lenge har hatt lyst til å se Live: Raunchy, Seasick Steve(!), Veto (igjen :D) og mange fler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...