Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mye tyder på at Foo Fighters også kommer til roskilde. leste i en artikkel at de skal på norwegian wood også på flere festivaler i scandinavia :D

 

Edit: Link http://www.bt.no/bergenpuls/musikk/article481342.ece

Jepp de kommer til Norwegian Wood, men håper håper håper de kommer til Roskilde også!

 

de skal på noen tullefestivaler i sverige og ... en annen plass. finland var det kanskje? tviler på at de kommer til roskilde siden hove ikke greide å få tak i de heller.

Lenke til kommentar
Ikke sikker på om jeg orker dra tilbake i år. Det sugde massiv kølle ifjor ;)

... jeg hadde det utrolig morsomt i fjor. Jeg var riktig nok fersk, men kan ikke se for meg at det blir en dårligere opplevelse når man har vært der før :p

 

Jeg var der også første gang i fjord. Kan ikke skjønne hvordan noen kan si at det sugde, det var en av de kuleste opplevelsene jeg har hatt. Ever.

 

Hvis det blir like bra i år (og kanskje litt bedre vær) er jeg evig takknemlig. :)

Lenke til kommentar

Artig slipp. Til dere som var der første gang i fjor. Stemningen er mye bedre når det er sol, krysser fingrene for dere (været i 2005 var en høydare, men har hørt 2003 var enda bedre). Blir ingen Roskilde for meg i år, så dere får kose dere ekstra mye for meg når den tid kommer. Jeg kommer uansett til å skrive videre i denne debatten.

 

Tror mange blander My Bloody Valentine og Bullet For My Valentine (pinlig konsert i 2006). Antar at de som ikke har et forhold til MBV fra høyttalerne har et forhold til dem gjennom filmen Lost In Translation hvor de spilles med stolthet.

Lenke til kommentar
My Bloody Valentine blir helt fantastisk. Pinlig å forveksle de med Bullet For My Valentine altså :)

Øya har jo også klart mesterstykket å booke de. Vært morsomt å sett de begge gangene.

 

Tror dette kan bli bra ja ;) Hadde selv håpet veldig på RATM og Daft Punk, men der ser det dårlig ut i alle fall. Men kan jo alltids håpe ^^

 

EDIT: Har en følelse av at mange stemte for Daft Punk i år.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Tror dette kan bli bra ja ;) Hadde selv håpet veldig på RATM og Daft Punk, men der ser det dårlig ut i alle fall. Men kan jo alltids håpe ^^

Isåfall hadde jeg gjort ganske så mye for å sikre meg en tur ned! Leste noe om at RATM skal spille noen flere "gjenforeningskonserter" i Europa på den tiden og derfor kanskje kunne tenkes å bli booket til Roskilde! Men det er jo bare spekulasjoner. Daft Punk holder seg dessverre til Frankrike, Japan, Australia og andre steder hendig plassert på andre siden av kloden, har jeg inntrykk av. :hm:

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...