Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Warm-upen var helt klart det beste på årets festival.

Da kan du tenke deg hvordan det er når det er sol hele tiden :D

Jeg tror campen vår led lite i forhold til mange andre. Selvom jeg brukte sure gensere som pute til tider, så var det fyfaen så bra!

 

Få med dere warmupen, ja. Da man har skikkelig tid til å bli kjent med folka rundt seg. Roskilde er helt herlig, må oppleves!

Lenke til kommentar

Var der i 2006 og hadde en opplevelse for livet :new_woot: Grunnet militæret fikk jeg ikke vært der i år. Men skal garantert få karret meg ned dit neste år. Gleder meg stort!

 

Det med å ikke legge seg ved gjerdene støttes, husker i 06 hvor alle hadde pisset der og det var utrolig tørt, og det dannet seg "pissestøv" som var ubehagelig å puste inn.

Lenke til kommentar

Det var stas i '05 da en virvelvind kom på besøk på West Camp. Den rev med seg et par telt som fløy flere titalls meter opp i himmelen. Litt off-topic, men kom på den i forbindelse med tissestanken, som føres av vinden...

 

Noen andre som var så heldige å oppleve den beryktede virvelvinden fra '05? :hmm:

Endret av Kors
Lenke til kommentar

Blir nok ikke så fort utsolgt til 08 siden det var nok noen som ble "skremt" bort av alt regnet i år.

Men det lønner seg ikke å vente til ett par uker før.

Jeg kommer nok til å kjøpe når januar lønningen står på konto. I hvertfall første kvartal i 08.

Det kommer helt ann på hvilke band som kommer om det blir utsolgt.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...