Gå til innhold

Roskilde-festivalen 2008 (3-6 Juli)


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Er da bare å kjøpe med engang? Det er jo festival som er morsomt, konsertene er bare en jævla stort pluss ;)

 

Ja jeg kjøper billett uavhengig av hvilke band som kommer, men med Roskilde vet man at det kommer kvalitetsband hvert eneste år, så jeg bekymrer meg ikke nevneverdig for det. Vi har jo allerede Radiohead som er verdt billettprisen alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artistene slippes etterhvert som kontraktene går i orden. Antar at de slipper noe før jul for å kickstarte salget litt ekstra (selv om de allerede har Radiohead). Virker som om RATM er en mulighet ganske snart, ettersom de annonserer konserter på flere store festivaler rundt Roskilde. Tviler sterkt på at Roskilde lar den sjansen slippe unna.

Lenke til kommentar
Vi bodde på C i sommer, og det var ganske digg. Mye ålreit mat, skatepark i nærheten, kort vei til toget, relativt nærme konsertene. Men nå har jeg ikke prøvd noe annet, så vet ikke om det finnes bedre. Men vi var veeeldig fornøyd med C, og skal bo der til sommeren òg.

 

Vi bodde også på C i 06 og det funket kjempebra. Kommer garantert til å bo der neste år også.

Lenke til kommentar
Vi bodde på C i sommer, og det var ganske digg. Mye ålreit mat, skatepark i nærheten, kort vei til toget, relativt nærme konsertene. Men nå har jeg ikke prøvd noe annet, så vet ikke om det finnes bedre. Men vi var veeeldig fornøyd med C, og skal bo der til sommeren òg.

 

Vi bodde også på C i 06 og det funket kjempebra. Kommer garantert til å bo der neste år også.

 

Snakket med dem jeg skal med, og de fortalte at det er der de fleste norske bor. Kommer nok til å bo der til sommeren:)

Lenke til kommentar

Nå ser det ut som Slipknot også er en mulighet, ettersom de kommer med ny plate og spiller på flere europeiske festivaler neste sommer. Samme med Sex Pistols, selv om de ikke kommer med ny plate (tror jeg).

 

Ikke at jeg er veldig fan av disse to bandene, men jeg håper Roskilde klarer å lage en like variert liste som de har klart tidligere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...