Gå til innhold

Nå kan du selv endre visningsnavn (nick)


Anbefalte innlegg

Har skifta nick nok gonger, eg. :p 

 

Kiwien6 > Mr. Sviker > Sviker > überSviker

 

Grunnane til endring:

Kiwien6: Likte ikkje talet på slutten, og dessutan fann eg eit anna nick.

Mr. Sviker: Eg er ingen mr. og synest det byrja å bli eit teit nick. (Mange nick passer med Mr. foran, så det er ikkje det.)

Sviker: Synest det blei litt for kort, pluss at det kun er eit ord. Eg ville ha noko som kunne knyttast meir til meg, derfor über foran.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neppe ;)

 

Men merk at det står:

Så vi kommer muligens til å skifte over til e-post basert login etterhvert.

Fantastisk! Selv om det å kunne endre visningsnavn er en fantastisk funksjon, ville ikke jeg kunne fordratt å logge meg inn med et gammelt visningsnavn/brukernavn. Å logge inn med e-post vil derfor løse dette problemet. :) Men man må jo fint kunne endre e-posten, tenker jeg. I motsetning til f. eks. Steam, der jeg fremdeles må logge inn med min (ganske mye) tidligere e-postadresse. Usj, hater det. Når jeg kvitter meg med en gammel e-postadresse er det ingenting annet enn irriterende at dette skal måtte henge igjen et sted (på samme måte som det jeg nevnte med visningsnavnet/brukernavnet), det regner jeg med at de fleste har forståelse for.

 

Hva mener du forresten med "neppe"? Vil det være mulig?

 

(Merk forresten hvor merkelig sitatet mitt blir når nøstede sitater ikke er aktivert, og jeg, som den travle forumbrukeren jeg er, ikke tar meg tid til å manuelt legge inn disse.)

Lenke til kommentar
Kult, men hav om du ikke vil ha det navnet du bytter til da?

 

kan du da få det endre tilbake ved å søke slik som før? :)

Jeg er litt fristet til å si at man er ansvarlig for egne valg. Har du gjort noe dumt så lev med det i < 180 dager. Men så er jeg litt streng og da :)

 

Dette er ingen offisiell uttalese - jeg bare lufter meningen mine :)

Lenke til kommentar
Klarer ikke forstå at noen ønsker å bytte navn oftere enn hver 180. dag. Men folk har vel kanskje sine grunner :innocent:

Uansett høres det fornuftig ut at dette ikke lenger er noe moderatorene trenger å bruke tid på. :)

Eg har hatt 4 forskjellige brukarnamn/visningsnamn på 7 månadar. Altså 4 brukarnamn/visningsnamn på litt over 180 dagar, om eg ikkje tar feil. Det er vel fordi folk synest det gamle nicket sitt har byrja å bli keisamt/teit, så skifter dei av den grunn?

Lenke til kommentar
Eg har hatt 4 forskjellige brukarnamn/visningsnamn på 7 månadar. Altså 4 brukarnamn/visningsnamn på litt over 180 dagar, om eg ikkje tar feil. Det er vel fordi folk synest det gamle nicket sitt har byrja å bli keisamt/teit, så skifter dei av den grunn?

Jeg har hatt et bytte i løpet av min tid her, om du virkelig må bytte så ofte, velger du nye nick for letthjertet.

Lenke til kommentar
Eg har hatt 4 forskjellige brukarnamn/visningsnamn på 7 månadar. Altså 4 brukarnamn/visningsnamn på litt over 180 dagar, om eg ikkje tar feil. Det er vel fordi folk synest det gamle nicket sitt har byrja å bli keisamt/teit, så skifter dei av den grunn?

Ja, du har jo forklart hvorfor du skiftet også, og det er jo greit. Men enten kan man som meg ikke bry seg (det er bare et nick), eller kanskje tenke seg litt bedre om hvis det er så viktig...

Jeg for min del "siler" blandt annet troverdighet ut fra hvem som sier noe. Man danner seg et bilde av de man ofte møter/diskuterer/leser, eller i alle fall gjør jeg det, og da syns jeg det er litt synd hvis det blir veldig mye navnebytting. Men for all del, hvis noen absolutt vil bytte, syns jeg de skal få lov til det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Der kom den funksjonen ja. Kan ikke si jeg er så begeistret for den.

Er ganske forvirrende da plutselig forsvinner brukere og dukker opp nye du aldri har sett før med mange innlegg. :confused:

 

Men har faktisk tenkt på å bytte nick selv, så skal vel ikke si for mye. Lagde denne brukeren for en god del år siden, og tenkte ikke så mye over det.

Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal skifte til. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg byttet nick nettopp. :p

Og som den hackeren jeg er, så fant jeg enkelt ut at ditt forrige nick var "Zeromac". Dette ligger åpent for alle. Så kan man vurdere om brukeren er en "nickbyter" eller ikke.

 

Kan se for meg mange med "[nick]Jul" og "Jule[nick]" :) Kanskje også TG-nick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...