Gå til innhold

Konkurranse: Avstemningen er ferdig - Hvem vant?


Anbefalte innlegg

Om jeg ikke hadde hatt et prosjekt med i konkurransen, ville jeg stemt på SjokoPC. Veldig bra, og malejobben er fantastisk! Veldig gjennomført prosjekt. Bellandy er jo også veldig bra. Lagt ned masse arbeid i jenta, ser det ut til. Det negative der er at PC-en ikke er veldig brukbar med tanke på varmeutvikling (det ble ganske varmt, gjorde det ikke?). Ellers veldig bra den og, og overklokking og rekorder var kanskje ikke ideen med denne :p

 

ALUminious er alle tiders! Caliber er jo helt perfeksjonist :yes: Med andre ord er det veldig mange gode kanditater her. MeTube hadde en god idé, men jeg syns ikke den er helt gjennomført. Arbeidet som er nedlagd i andre prosjekter er en del mer imponerende. Mr. Anki var også heldig med en artikkel på forsiden rett til arbeidsloggen sin. Fikk mange lesere der som til vanlig ikke er i denne avdelingen. Og VELDIG heldig/flink med sponsorer :thumbup:

 

Ellers liker jeg at IAG har latt treet forbli ubehandlet. Ble veldig fint det óg!

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min stemme går til The Chipboard Dream, men jeg skulle gjerne gitt en ekstrastemme til ALUminious! Det var en fantastisk godt gjennomført worklog, og en av de bedre klassiske moddene jeg har sett på lenge! Stemmen går allikevel til Goscinny for et arbeidsstykke jeg ble helt forelska i! Gjennomført til fingerspissene, og mange gode løsninger. Svært fint kabinett!

 

MEtube er vel det mest unike, om enn dårligere gjennomført enn en del av de andre. Ingenting vondt ment Anki!

Lenke til kommentar

Huff, det er ikkje enkelt å bestemme seg for eitt prosjekt når det er så mykje bra ute og går - eg skulle ynskje eg kunne stemme på fleire stykke! :) Den som eg endte opp med å stemme på var Goscinny og The Chipboard Dream. Dette kabinettet tykte eg vart veldig flott, og arbeidsloggen var ei fryd å fylgje med på! :thumbup:

 

Men uansett, gratulerer til alle som vart nominerte her! De har gjort eit strålande arbeid, og eg skulle ynskje eg hadde like stort kreativt talent som dykk! :)

Lenke til kommentar

Takker H1lle.

 

Jeg la faktisk ikke merke til denne avstemmingen engang, før jeg til min overaskelse oppdaget belldandy på forsiden til hw.no nå nettopp, hehe :)

 

Mange bra prosjekter her, så måtte den beste vinne!

 

edit:

Bellandy er jo også veldig bra. Lagt ned masse arbeid i jenta, ser det ut til. Det negative der er at PC-en ikke er veldig brukbar med tanke på varmeutvikling (det ble ganske varmt, gjorde det ikke?). Ellers veldig bra den og, og overklokking og rekorder var kanskje ikke ideen med denne :p

Hehe, nei, overklokking var nok ikke helt formålet. :)

Men maskinen er 100% brukbar den. Har brukt den i flere timer i strekk uten noen problemer. Den sto også på store deler av TG når jeg hadde den med der. HD er eneste som blir varmt, men ikke varmere enn at den ovelever.

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar
Prosjekt sjoko selvfølgelig. Endelig noe orginalt som skiller seg ut i fra alt annet. Dette har ikke blitt gjort før. Det har alt det andre. Og jeg må si at enkelte prosjekter har fått litt for mye oppmerksomhet

Det er bare å la være å stemme på dem, det. :)

 

Synes du overdriver litt når du sier at alt det andre er gjort før. Enig i at noen av prosjektene ikke har så mye sensasjonelt nytt ved seg, men synes for eksempel ikke Stewie, Belldandy eller MeTube nødvendigvis står noe tilbake for SjokoPC hva angår kreativitet og nytenking. :)

 

Og hvis du mener det er andre prosjekter som burde vært nominert, så burde du tenkt på det før nominasjonen ble avsluttet. ;)

Lenke til kommentar
Stemte på ALUminous. Likte den godt.

 

Sidan ingen her har klaga eller sagt noko positivt om min logg så reknar eg med at den er vanleg. Ikkje sånn at folk tenker "herregud" men heller ikkje at dei blir "forelska" i den.

 

Håpar at ALUminous vinn, men det ser ikkje sånn ut :hrm:

 

Takk skal du ha, hyggelig å høre at du og andre plasserer ALUminous helt i topp! Når det skal sies er min worklogg "bare" en modifikasjon, og mange vil nok mene at det å bygge et helt kabinett fra scratch vil være noe annet. Når det er sagt var dette aldri planen min heller, og personlig ble jeg godt fornøyd når jeg til slutt gav meg (selv om jeg fortsatt har flere ideer). Så skal det også sies at jeg er ganske fornøyd med workloggen i sin helhet (takk til de som hyller den), bare synd jeg endte opp med å måtte "gjemme" bildene pga. den store båndbredden som måtte til for å åpne de utallige bildene i loggen min. Det at jeg ikke vinner (noe jeg heller ikke hadde regnet med) betyr ikke så mye, først og fremst vil jeg si at det er utrolig gøy å se casemodding komme frem i søkelyset!

 

Når det er sagt blir heller ikke mitt neste prosjekt et kabinett fra scratch, men en modifikasjon av Coolermaster Cosmos med bl.a. vannkjøling. Grubler allerede på en del spennende planer! Vil fortsatt sette minimalisme og gjennomgående tema høyt på lista, og perfeksjonist er jeg fortsatt ;) Med andre ord, hang tight! Lykke til til alle felles moddere, måtte dremelen lede dere :dremel:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...