Gå til innhold

Konkurranse: Avstemningen er ferdig - Hvem vant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noken som liker å få stemmer her... blei kontakta på #Hardware.no... jævla slasken...

 

[18:38] <MrAnki> hallo

[18:38] <CornelSHS> hi

[18:38] <MrAnki> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9951497 <--- kunne du gitt MeTube en stemme :)

[18:40] <CornelSHS> what?

 

Også blei det ikkje noke meir, var opptatt med andre ting... skal love deg MrAnki... du får ikkje mi stemme.

 

Såg litt seinere... [19:11] * MrAnki was kicked by Micromus (GTFO) <--- Game Over...

 

Håper ikkje du vinner i allefall... så greit er det.

 

Alle mann til stemmeurnerne, dere veit kven dere ikkje skal stemme på!

 

Unnksyld meg Cornel, men den meldingen var nok ment for meg. :roll:

Lenke til kommentar
Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett.

Dette er bare tull, og det vet du godt selv. Du har kontaktet meg og, og bedt meg stemme på deg. Dette er jaggu ikke noen feil.

 

Støtter CornelSHS på dette. Han har kontaktet flere.

Lenke til kommentar

Kordan i helvete er det mulig å bomme på ein C og ein L da? i lista over nick? det GÅR IKKJE ANN!

Vi snakker om fysiske lover her nå... det er 200 stk i den kanalen... det er mange mellom C og L...

Men kanksje du har eit anna undercover nick du går under? hmh!

Det er også ganske mange bokstaver i mellom på tastaturet.

 

Ein gang ein juksemaker, alttid ein juksemaker, pass dere for den sleipe ålen i framtida.

Lenke til kommentar

Kva nick har han da?

Har vore på irc lenge i dag... fått med meg det meste av quits joins og parts...

Det er vel ikkje for lite og forlange om det virklig var slik at det var meint til ein anna dude... enn meg.

 

Viss ikkje alt du seier er tøv og fanteri da. du har drevet på lenge nok nå... vis du bare prøver og skjule ting...

Eg logger også kanalen, du kan få ein kopi om du ikkje hugser nicket heilt.

 

Nicket på vennen din?

Lenke til kommentar
Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett.

 

Da sender du feil til mange, for jeg har selv fått den tre ganger over en stund, og kjenner flere som også har fått den fra deg.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett.

 

Da sender du feil til mange, for jeg har selv fått den tre ganger over en stund, og kjenner flere som også har fått den fra deg.

 

~ Mortis360

haha :rofl: Du trenger ikkje å forklare deg lenger Mr.Anki, alle kommer til å gå imot deg.

Lenke til kommentar
Som jeg sa, det der er en feil. Jeg skulle sende til en kammerat som sa at jeg skulle si ifra når avstemmingen staret. Men jeg greide å trykke på feil person. Det er er ikke rett.

 

Da sender du feil til mange, for jeg har selv fått den tre ganger over en stund, og kjenner flere som også har fått den fra deg.

 

~ Mortis360

haha :rofl: Du trenger ikkje å forklare deg lenger Mr.Anki, alle kommer til å gå imot deg.

Vi går ikke imot han :)

 

Det har han klart nok på egen hånd. Vi bare pusher frem det han har gjort helt alene på egenhånd :)

Lenke til kommentar

Så du sier at vi lyver? jaha, hvorfor skulle vi lyve? Har ikke hatt noe med deg å gjøre før jeg. Før nå. Sikkert ikke de andre heller, uten at jeg skal snakke for dem.

 

Sitter ikke her og prøver å lage kvalme fordi det er morsomt. Og at du fortsatt blånekter er bare patetisk. tenk selv hvor mange du har gitt PM's til på #hardware evt. andre kanaler.. Sier seg selv at det er ikke noe vits å fortsette med å leke "uskyldig" da.

 

Så det at du får en urettmessig fordel i forhold til de andre er O.K.? Hva om dem aldri har hørt om IRC? Eller tenkt tanken på å PM'e fremmede for å få dem til å stemme for deg?

 

Seriøst, dette er barnslig av deg.

Lenke til kommentar

Da det ikke er noen regler som klart tilsier at dette ikke er lov, ser jeg ingen grunn til at avstemningen skulle vert satt tilbake til 0. Reglene skulle i så fall vært avgjort før, og ikke undervegs.

 

Det går ikke ann å utvise f.eks en fotballspiller fordi han brøt regler som til dags dato ikke var skrevet ned på papiret. Med andre ord, man kan ikke finne på regler undervegs.

 

Og for å si det sånn, skulle hver deltaker fått tilbakestilt stemmene sine fordi han eller hun har promotert prosjektet sitt, hadde vi drevet på med denne avstemmningen til langt over nyttår.

 

Med vennlig hilsen LockBreaker

 

EDIT: Du over. De PMene man kan sende på Diskusjon.no, går ann for alle å bruke. Sikkert andre som har gjort akkurat det samme. Og hadde du spurt dem, ville de sikkert ikke innrømmet det.

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...