Gå til innhold

Konkurranse: Avstemningen er ferdig - Hvem vant?


Anbefalte innlegg

Det er en selvskreven regel at man ikke skal be andre om å stemme på sitt eget prosjekt. Dette er snakk om IRC, og ikke meldingene man får her. De som gjør det åpenlyst må tåle å bli kritisert for det. De som ikke blir tatt, blir kansje aldri tatt. Men som sagt, gjør man det åpenlyst selv om det ikke står noe imot så er det juks, det gjelder de som også ikke blir tatt. Det er synd, men de som blir tatt blir tatt.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når ble det ulovlig å spørre folk om en tjeneste?

 

Stemte på BigJaffa :)

 

Man ber ikke folk om å stemme på sitt prosjekt, man kan be de om å stemme, men ikke på ett spesifikt prosjekt. Kun normal folkesjikk det er snakk om. Hadde ikke noe imot MrAnki før jeg fikk pm om at han ville at jeg skulle stemme på hans logg, og hørte at andre også hadde fått samme som meg.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Har lite med folkeskikk å gjøre. Det er opp til enhver om de virkelig vil stemme på den som spør eller ikke.

 

Er jeg med i en tegnekonkuranse hvor hvem som helst kan stemme, har jeg 100% lov til å spørre folk på gata om de vil stemme på meg, uten at det er frekt (såfremt jeg spør på en pen måte).

Lenke til kommentar

Sjokopc og clipboard dream som er de mest gjennomførte prosjektene med best resultat etter min mening, og derfor syns jeg disse fortjener å vinne.

 

Cube case var også uten tvil kjekt å følge med på, men etter min mening ble det litt i overkant fokus på dette. Avslutningen og resultatet kom dessverre alt for brått, noe som ødela prosjektet, og med hastverket på slutten ble det dessverre heller ikke resultatet i nærheten av så pent som jeg hadde regnet med det kom til å bli.

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Sjokopc og clipboard dream som er de mest gjennomførte prosjektene med best resultat etter min mening, og derfor syns jeg disse fortjener å vinne.

 

Cube case var også uten tvil kjekt å følge med på, men etter min mening ble det litt i overkant fokus på dette. Avslutningen og resultatet kom dessverre alt for brått, noe som ødela prosjektet, og med hastverket på slutten ble det dessverre heller ikke resultatet i nærheten av så pent som jeg hadde regnet med det kom til å bli.

Meg du meina?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...