Gå til innhold

Konkurranse: Avstemningen er ferdig - Hvem vant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heter vel Dj Ovin ;)

Oi, jeg kopierte litt for kjapt der. Beklager så mye. Jeg kan rette det, men helst ikke nå fordi retting av pågående avstemninger fører til tap av stemmer. Stemmer som blir registrert som stemt, men som ikke blir registrert på noen av kandidatene. Litt vanskelig å forklare men det blir rot i hvert fall.

Lenke til kommentar

Goscinny med The Chipboard Dream stemte jeg på.

Loggene med høyest standard her er ALUminous, Prosjekt Sjoko PC og Prosjekt Superman.

 

Loggen med med lavest kvalitet er MeTube, masse slurv og en ekstremt dårlig worklog. Men resultatet med sånn någenlunde ok da.

Skjønner ikke helt hvordan den loggen kan lede, er jo den minst gjennomførte av dem alle.

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
Loggen med med lavest kvalitet er MeTube, masse slurv og en ekstremt dårlig worklog. Men resultatet med sånn någenlunde ok da.

Skjønner ikke helt hvordan den loggen kan lede, er jo den minst gjennomførte av dem alle.

 

Enig der du.

Stemte på SjokoPC, rett og slett fordi den skiller seg ut, på en god måte, den er gjennomført.

Og ideen bak er genial. Gogo!

 

Edit: En annen grunn til at jeg ikke stemte på MeTube, var at paintjob'en ikke var bra nok.

Synes egentlig at MeTube har fått mye ufortjent oppmerksomhet, utfallet kunne blitt mye bedre.

Endret av Crossed
Lenke til kommentar
Nå er det vel ikke bare loggen det går på. Litt på hvordan kabinettet er også..

 

Men dere får mene hva dere vil.

Vel som jeg skrev i sta (om loggen din)

Men resultatet ble sånn någenlunde ok da.

 

Men dette er jo en arbeidslogg konkuranse, ikke noe casemod konkuranse. Virker som mange har misforstått det.

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...