Gå til innhold

Konkurranse: Avstemningen er ferdig - Hvem vant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også en av de som har blitt kontaktet av MrAnki på IRC for å stemme. Fikk samme unnskyldningen om at han hadde klikket feil.

 

Personlig synes jeg det er altfor drøyt og spamme ned folk, opptil flere ganger for å vinne. Om du ikke har troen på ditt eget prosjekt, så burde du kanskje ikke vinne?

 

Min stemme gikk til SjokoPC! Ganske fint prosjekt :)

Lenke til kommentar

Metube er veldig stilig, og er et veldig orginalt prosjekt. Men, min stemme går til sjoko-modden, for det er rett og slett et av de kuleste kabinettene jeg har sett.. Herregud så mye jeg skulle gitt for å ha tålmodigheten, og ferdighetene til å lage sånne casemods!

Endret av Matland
Lenke til kommentar
Metube er veldig stilig, og er et veldig orginalt prosjekt. Men, min stemme går til sjoko-modden, for det er rett og slett et av de kuleste kabinettene jeg har sett.. Herregud så mye jeg skulle gitt for å ha tålmodigheten, og ferdighetene til å lage sånne casemods!

 

Etter at jeg har lest gjennom arbeids loggen til sjoko melk PC-en må jeg si at jeg angrer litt på at jeg var så rask å stemme. men men, lite jeg kan gjøre med det no, de er begge verdige vinnere.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å faktisk se om folk prøver å jukse seg til stemmer, men jeg ser ingen grunn for at de involverte skulle lyve om forsøk på juks, dermed ser jeg det rett i å diskvalifisere Mr.Anki. Dermed blir det bare 4 finalister igjen å stemme på.

Vennligst ikke kommenter dette innlegget.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...