Gå til innhold

Konkurranse: Avstemningen er ferdig - Hvem vant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, vet ikke helt hva som gikk av meg.

 

Det er vel slik en lærer av..

 

hva skjedde egentlig? synd for oss som stempte på den som vart fjernet da.. føler at min stemme gikk i vasken :thumbdown: hadde vært fint vist vi som stempte på metube kunne få tilbake stemmen får å bruke den en annen plass. var vel en del som hadde stempt allerede, så det kan faktisk være avgjørende.

Lenke til kommentar
Bra vi fikk deg nedigjen på jorda.

Men det dummeste er å prøve å vri seg unda når man er blitt busta!

 

Hadde du lagt alle korta på bordet kunne eg kanskje tilgitt deg, men nå er du fortapt.

 

 

Du overreagerte så veldig, se dei er den siste jeg ville ha lagt noen kort på borde til.

 

Makan til dårlig folkesikk!!

 

 

Takk for din stemme MysticoN :)

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar

Vi beklager så mye at dere som stemte på Mr.Anki føler dere litt snytt her, stemmene deres kunne godt å blitt avgjørende, men dessverre er det ikke noe vi kan gjøre for å gi dere muligheten til å stemme tilbake, uten å måtte sette opp en helt ny poll.

 

Vi håper dere blir med oss stemmer igjen en annen gang.

 

Mvh

Ole Marius

Lenke til kommentar
Kenny Bones: Anime-dama skummel? Why?

Goscinny ;)

 

Jeg synes det virker som en sær fantasi-drøm. I tillegg er det ganske mange bilder tatt av dama i prekære stillinger som kan vinkles litt ... ja, sexual om jeg får si det rett ut. Og at bestemora i tillegg driver og maler ansiktet på! Vet ikke jeg ass, men et eller annet skurrer litt i mitt hode ihvertfall! Hentai-porr for teh win lissom.

Mulig jeg bare er litt snål men..

Lenke til kommentar
Kenny Bones: Anime-dama skummel? Why?

Goscinny ;)

 

Jeg synes det virker som en sær fantasi-drøm. I tillegg er det ganske mange bilder tatt av dama i prekære stillinger som kan vinkles litt ... ja, sexual om jeg får si det rett ut. Og at bestemora i tillegg driver og maler ansiktet på! Vet ikke jeg ass, men et eller annet skurrer litt i mitt hode ihvertfall! Hentai-porr for teh win lissom.

Mulig jeg bare er litt snål men..

 

Haha, visste det var sånn du tenkte ^^

Lenke til kommentar
Hei, som alle har lagt merke til at vi nå bl.a rotet frem noen premier, vi har også t-skjorter, men bare i størrelsen L og XL.

Kan se ut til at det blir t-skjorte på en av oss, BigJaffa :)

 

Stem i vei, folkens!

 

Goscinny ;)

Hey dei har størrelsen min... det er ganske laber stemming no, nesten ingen som stemmer....

Lenke til kommentar

Kanskje fordi nesten alle har stemmt? :p

 

Min stemme gikk til Goscinny fordi han har ett fint og gjennomført prosjekt, syns dette prosjektet lignet litt på mitt utenom at han bare har tre, jeg har litt metall også. Men er jo basert på samme material.

Var flere fine prosjekter her også, men man kan jo bare velge ett.

Lenke til kommentar
Kanskje fordi nesten alle har stemmt? :p

 

Min stemme gikk til Goscinny fordi han har ett fint og gjennomført prosjekt, syns dette prosjektet lignet litt på mitt utenom at han bare har tre, jeg har litt metall også. Men er jo basert på samme material.

Var flere fine prosjekter her også, men man kan jo bare velge ett.

ja.. litt synd det..

Lenke til kommentar
Belldandy får lett min min stemme. Utrulig bra gjennomført prosjekt. Laget alt fra grunnen av. Skiller seg ut.

Takker! :)

 

Og Kenny Bones, stort sett ble bildene tatt sånn for morro skyld, da planen var å vise prosjektet til noen jeg kjente osv, ikke å legge den ut på foumet. men ombestemte meg senere, og la det ut alikevel. så bildene er tatt uten tanke på hentai/sex, så slapp helt av, hehe. :)

 

takker for alle som har stemt på meg så langt. får se om jeg kanskje tar meg tid til et nytt prosjekt til neste år, om jeg får tid. men da i noe mindre skala kansje, så det ikke tar over 8 måneder å fullføre det. samt at dette prosjektet har tatt opp ganske så mye plass på rommet mitt, så har ikke plass til flere så store kabinett, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...