Jump to content

dePt

Medlemmer
  • Content Count

    1713
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

149 :)

About dePt

  • Birthday 05/28/1990

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

13874 profile views
  1. Elkjøp kundeservice er generelt svært hyggelige og imøtekommende når man tar kontakt. Etter å ha stanget hodet i veggen med posten noen runder står de i sterk kontrast. Posten har ignorert etterlysningen min kvart på stengetid fredag, eller rotet også den bort (med overlegg?). Når jeg tar kontakt idag får jeg beskjed om at det siste de sa til meg er at den skal være fremme fredag som var (?!) For så å be meg avvente. "Kanskje den dukker opp?" Jeg har allerede vært utolmodig (og ufyselig) nok til å overbevise medarbeidere på utleveringssted om å endevende pakkelageret. Den er ikke der. Da blir jeg sendt videre til avsender, Elkjøp, som er raskt ute med å si at de etterlyser pakken umiddelbart og at jeg kan selv velge om de skal ta kontakt med meg eller om posten skal gjøre det dirkete. Etterfulgt av lovnad om refusjon av fraktgebyrer. Når jeg er frekk nok til å ytre ønske om ytterligere kompensasjon (har blitt tilbudt 300,- gavekort for avtalebrudd i forbindelse med selve utsendelsen) svarer de at det vil de gjerne se på og foreslår at jeg tar kontakt når jeg har fått konsollen i hende, så foreslår de en kompensasjon for hele sulamitten samlet. Ryddig og greit. Jeg antar de kan reklamere til posten som sin underleverandør for forsinket levering også. TLDR; Elkjøp har vært bortimot ubrukelige til å kommunisere hvordan utsendelse av xboxen skulle foregå. Kundeservice har vært tilsvarende fantastiske når de tar imot frustrasjon fra en som begynner å bli utolmodig.
  2. Se min forrige post. Det var det jeg ble tilbydd. Nå har ikke min kommet enda, så jeg samtykker ikke til noe før jeg har fått varen levert og "saken" er avsluttet.
  3. Hmm, de vet i det minste hvor din er. 😅Posten ringer nå rundt til utleveringssted for å finne ut hvor min har blitt av. I følge sporing er den på terminalen på Nesttun. Det er det dog ingenting som tyder på at den faktisk er 😂
  4. Bestilte 09:02 på lanseringsdato. Har vært i kontakt med kundeservice mellom da og leveringsdato og ble lovet utsendelse før lanseringsdato så den skulle være fremme på, eller før, dato. Var igjen i kontakt mandag, ble da informert om at den enten var sendt eller var på vei ut den dagen. Den ble sendt ut tirsdag. Den har enda ikke kommet frem. Elkjøp tilbyr meg verdikode pålydende 300,-. Har betalt 69,- for ekspress.
  5. Mulig det har blitt tatt opp tidligere, isåfall beklager jeg. Er på jakt etter en egnet trådløs lader. Helst av dock-typen og ikke liggende, som Huaweis egen. Er det noen som har testet f.eks Samsung sin? Eventuelle andre forslag mottas med takk.
  6. Vent, hæ? Kan man kjøpe denne på telenor-abonnement hos Power, for så å si opp dette abonnementet etter 1 mnd. uten å pådra seg gebyrer? Kun betale for telefon og 1 mnd. avgift? I såfall må noen forklare meg hvilke hodeløse høns de ansetter hos Power. Her kommer en rant... For å unngå bomtur til min "lokale" Power tok jeg først kontakt med de på chat for å få bekreftet at jeg kunne videreføre mitt eksisterende Telia-abonnement, som er sterkt rabattert, uten å måtte gjøre endringer, kun legge til 12 mnd. Binding. Fikk bekreftet at det skulle gå innenfor kampanjen, så jeg tok turen. Innledet samtalen med selger påfølgende dag med samme spørsmål. Fikk samme svar. DnB kampanjen skulle gjelde. I kassen sier han at han kjapt bare må endre navn på abonnementet mitt. Jeg spør hva det innebærer i forhold til rabatter og får beskjed om at det blir som etablering av nytt abonnement, altså alle avtaler avsluttes. Jeg gir selvfølgelig beskjed om at det er jeg ikke interessert i og at det ikke var avtalen. Han presterer da å forsøke å selge meg telefonen med Telia switch, for da slipper jeg å bytte abonnement. Etter å ha brukt 10 min på å informere meg om switch og alt det medfører spør jeg "og hva med DnB-rabatten, den gjelder for denne løsningen?" Å neida, da ender jeg opp med å betale fullpris for telefon samt en forsikring jeg allerede har sagt jeg ikke ønsker og en eller annen bytte-ordning jeg heller ikke har vist interesse for. Og nå forteller du meg at jeg kunne opprettet et random Telenor-abonnement og avsluttet det ? Beklager språket men faen heller...
  7. Noen som har forslag til "bruktmarked" for salg av klær? Både inn og utland foraåvidt. Har en skinnjakke fra Falcon Garments som, etter en livsstilsendring, dessverre ble litt større en jeg skulle ønske. Har lagt ut på finn.no, men misstenker at det kanskje ikke er den første plassen man ser etter denne type plagg?
  8. Higly Suspect - Lydia https://www.youtube.com/watch?v=ev-bR9ii7Gs
  9. Vel, jeg begynder å bli småfrustrert... Pakken fra CDon er enda ikke mottatt hos posten. Expert kundeservice tok feil når de sa at min lokale butikk hadde 6 ledige til lansering. Expert click&collect tok grundig feil når de lot meg reservere en konsoll fra en expert 20 min unna. Bra jeg ringte før jeg tok den bomturen. Nå blir det byvandring på jakt!
  10. Hei Hauk! Kanskje du kan svare, i alle fal på vegne av gamezone.no, for hvor lenge nettbutikkene har vært klar over denne sperrefristen? Kanskje dette burde vært formidlet til kunder tidligere?
  11. CDon sier det samme. Selv om de tidliere har sagt at de vil sende ut 1-2 dager før. De sender ikke ut før i morgen. Da kommer den tidligst fredagskveld for min del. Undersøkte derfor fremgangsmåte om jeg skulle ønske å kansellere bestilling etter at den er sendt ut, for å plukke opp lokalt. De bekreftet at de ikke ville etterlyse angrefristskjema om jeg velger å avvise forsendelsen hos posten, så fint var det
  12. Status hos CDon er stadig "ikke sendt". Både for Switch og Zelda i Limited Edition. Litt kjedelig at jeg plutselig har fri fredag, men ikke kan vente at posten er her med pakken før kl 18, tidligst.
  13. Tenkte å kjøpe en klokke i prisklasse rundt 2k til min nevø i konfirmajonsgave. Jeg ser Triwa så vidt har blitt diskutert tidligere i tråden. Jeg tror dette er noe som kan falle i smak hos han, men er det nødvendigvis et godt valg ?
  14. Har en belgisk tripel til lagring (10.5%), en session IPA (2.8%) og en pale ale (5%) som er drikkeklare samt første forsøk på en ingefær øl til gjæring. Andre som har prøvd seg på sistnevnte?
  15. 1.059 Noen som klarer å tippe hva det er relatert til?
×
×
  • Create New...