Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis man fikk disse på et tidspunkt hvor det ikke sto noe om bare én klubb? Hmm, men man vet aldri, bokklubben gjør mye rart..

 

Så vidt jeg vet kom opplysningen om kun 1 gavekort pr. person på samme tid som gavekortenes utløpsfrist ble satt ned til ca 1 mnd? Tidligere var utløpsfristen mye lengre.

 

Personen i tråden som fikk slettet noen koder hadde gavekort som utløp raskt. Derfor mener jeg Bokklubben har sitt på det tørre.

 

Det eneste denne personen kan gjøre er å be Bokklubben slette de medlemskapene hvor han ikke har fått brukt innmeldingsgaven (gavekortet).

Lenke til kommentar
Har ventet nå idag 4 uker på Titanic 4 disc uten at jeg har fått den, så jeg lurer på om Bokklubben ikke har sendt den allikavel. Nevnarion har jo ikke fått returlappene ennå.

 

 

Så venter jeg på at Die hard 4 og Speed, begge på Blu-Ray blir sendt!

 

Joda, jeg har fått returlapp jeg. Omsider. Eneste jeg venter på nå er 4-disc'en, som heller ikke kom i dag, men ny dag i morgen. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er litt redd juleposten + den generelle leveringshastigheten til Bokklubben gjør at julegavene jeg har bestilt ikke kommer frem i tide. Vi får håpe på det beste. De har to uker på seg.

Lenke til kommentar
Men hvis man fikk disse på et tidspunkt hvor det ikke sto noe om bare én klubb? Hmm, men man vet aldri, bokklubben gjør mye rart..

 

Så vidt jeg vet kom opplysningen om kun 1 gavekort pr. person på samme tid som gavekortenes utløpsfrist ble satt ned til ca 1 mnd? Tidligere var utløpsfristen mye lengre.

 

Personen i tråden som fikk slettet noen koder hadde gavekort som utløp raskt. Derfor mener jeg Bokklubben har sitt på det tørre.

 

Det eneste denne personen kan gjøre er å be Bokklubben slette de medlemskapene hvor han ikke har fått brukt innmeldingsgaven (gavekortet).

Jeg tror den kom tidligere enn det. For det er vel bare 750kroners gavekortene som har hatt denne fristen? 1000kroners gavekortene har alle lang holdbarhet? Right?

 

For opplysningen om kun ett gavekort pr. person kom før de satte ned beløpet fra 1000 til 750kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...