Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apocalypso kom i dag! :D

Ok, sittet å fundert over det lenge, når gautegutten skulle få Apocalypto.

Og i dag kom endelig svaret, nå får jeg noe å snakke om over middagsboret i kveld.

 

Folkens: Drit i å fortell hvilken film dere fikk i posten i går. Because nobody cares

 

Bruk heller tråden til å fortelle om nyheter fra bokklubben, ting som er reelt eller hva det heter!

OVER OG UT SÆDSPRUT

Endret av AlleDager
Lenke til kommentar
Må nesten bare minne dere på at Bokklubben Kursiv har et utrolig bra hoved"bok"-tilbud denne måneden. Hele tre sesonger av Little Britain for bare 235,-.

 

Tom for gavekort, ellers hadde jeg nok kjøpt den.

 

Hørt veldig mye bra om serien.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Apocalypso kom i dag! :D

Ok, sittet å fundert over det lenge, når gautegutten skulle få Apocalypto.

Og i dag kom endelig svaret, nå får jeg noe å snakke om over middagsboret i kveld.

 

Folkens: Drit i å fortell hvilken film dere fikk i posten i går. Because nobody cares

 

Bruk heller tråden til å fortelle om nyheter fra bokklubben, ting som er reelt eller hva det heter!

OVER OG UT SÆDSPRUT

 

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg bestilte den for ca 1 måned siden.. Og den har vært utsolgt fram til for noen dager siden. Så jeg tenkte at om noen andre også ventet på den, så kunne de nå vite at den ikke er utsolgt lenger.

Lenke til kommentar
Apocalypso kom i dag! :D

Ok, sittet å fundert over det lenge, når gautegutten skulle få Apocalypto.

Og i dag kom endelig svaret, nå får jeg noe å snakke om over middagsboret i kveld.

 

Folkens: Drit i å fortell hvilken film dere fikk i posten i går. Because nobody cares

 

Bruk heller tråden til å fortelle om nyheter fra bokklubben, ting som er reelt eller hva det heter!

OVER OG UT SÆDSPRUT

 

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg bestilte den for ca 1 måned siden.. Og den har vært utsolgt fram til for noen dager siden. Så jeg tenkte at om noen andre også ventet på den, så kunne de nå vite at den ikke er utsolgt lenger.

 

Så skriv det da. Ingen så vet at du har ventet på den så lenge.

Lenke til kommentar
Apocalypso kom i dag! :D

Ok, sittet å fundert over det lenge, når gautegutten skulle få Apocalypto.

Og i dag kom endelig svaret, nå får jeg noe å snakke om over middagsboret i kveld.

 

Folkens: Drit i å fortell hvilken film dere fikk i posten i går. Because nobody cares

 

Bruk heller tråden til å fortelle om nyheter fra bokklubben, ting som er reelt eller hva det heter!

OVER OG UT SÆDSPRUT

 

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg bestilte den for ca 1 måned siden.. Og den har vært utsolgt fram til for noen dager siden. Så jeg tenkte at om noen andre også ventet på den, så kunne de nå vite at den ikke er utsolgt lenger.

 

Så skriv det da. Ingen så vet at du har ventet på den så lenge.

 

Jo? Om en person har ventet lenge på den han også, så ser han her; "Oi. Nå har Gautegutten fått Apocalypso, da får jeg den kanskje snart jeg også!"

Da blir han glad, og jeg har gjort en god gjerning :w00t:

Lenke til kommentar

Prøvde i kveld å bestille noen bøker fra bokklubben.no med gavekort, men når jeg skrev inn gavekortkoden, og trykte på bruk gavekort, so kom meldingen "Gavekortet finnes ikke" opp.

Dette er et gavekort som jeg vet jeg ikke har brukt, og lurte på om andre har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Prøvde i kveld å bestille noen bøker fra bokklubben.no med gavekort, men når jeg skrev inn gavekortkoden, og trykte på bruk gavekort, so kom meldingen "Gavekortet finnes ikke" opp.

Dette er et gavekort som jeg vet jeg ikke har brukt, og lurte på om andre har opplevd noe lignende?

 

Kan det ha gått ut på dato? Er det ikke 30 dagers frist?

Lenke til kommentar
Kan det ha gått ut på dato? Er det ikke 30 dagers frist?

 

 

Har ikke gått ut på dato.

Har frem til 7. desember.

Har nå prøvd to av de andre gavekortene også, men med samme resultat.

 

Dette betyr bare at Bokklubben nå har fått orden i sine systemer og kun gir ut 1 gavekort pr. person uansett hvor mange klubber man melder seg inn i.

 

De som ikke har brukt opp gavekortene blir fratatt dem. Det er ingen ting man kan gjøre med det siden Bokklubben skriver at man kun får 1 gavekort pr. person. Synd, men jeg tipper det jeg skriver er sant :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...