Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en mail om at de ventet på noen varer jeg hadde bestilt i går kveld, en halvtime senere fikk jeg mail om at de varene var sendt. :roll:

 

Samme her.

 

I dag var det en stk Wedding Crashers i postkassa. :cool: Den ble sendt for 6 dager siden.

Rart at jeg ikke fikk Troja, Catch me if you can og Batman Begins da disse filmene ble sendt samme dato.

Jaja.. Tror jeg har fått ca halvparten av varene nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Benyttet du deg av angrefristen eller byttearket (gratis porto)? Når de leverer med ark med gratis bytterett, må en da sørenmeg kunne bruke det også!

 

Goscinny ;)

 

Eg fylte ut bytte skjemaet med fulgte med. Eg sendte i retur 4 pakker for 2 snart 3 uker siden og bare 1 av de er registert. Enten har posten klart noe så enestående å rote vekk hele 3 pakker eller venter de med å registere de returnert. På skjemaet står det faktisk at bytteretten ikkje gjelder bøker i velkomstpakke. Det er greit nok men det sto ingenting om gavekort som velkomstgave.

Lenke til kommentar
Benyttet du deg av angrefristen eller byttearket (gratis porto)? Når de leverer med ark med gratis bytterett, må en da sørenmeg kunne bruke det også!

 

Goscinny ;)

 

Eg fylte ut bytte skjemaet med fulgte med. Eg sendte i retur 4 pakker for 2 snart 3 uker siden og bare 1 av de er registert. Enten har posten klart noe så enestående å rote vekk hele 3 pakker eller venter de med å registere de returnert. På skjemaet står det faktisk at bytteretten ikkje gjelder bøker i velkomstpakke. Det er greit nok men det sto ingenting om gavekort som velkomstgave.

 

Jeg returnerte Sopranos ses 4 for snart en måned siden, og har ikke fått den jeg ba om enna.

Lenke til kommentar
Benyttet du deg av angrefristen eller byttearket (gratis porto)? Når de leverer med ark med gratis bytterett, må en da sørenmeg kunne bruke det også!

 

Goscinny ;)

 

Eg fylte ut bytte skjemaet med fulgte med. Eg sendte i retur 4 pakker for 2 snart 3 uker siden og bare 1 av de er registert. Enten har posten klart noe så enestående å rote vekk hele 3 pakker eller venter de med å registere de returnert. På skjemaet står det faktisk at bytteretten ikkje gjelder bøker i velkomstpakke. Det er greit nok men det sto ingenting om gavekort som velkomstgave.

 

Jeg returnerte Sopranos ses 4 for snart en måned siden, og har ikke fått den jeg ba om enna.

 

Har den blitt registert returnert da?

Lenke til kommentar

Jeg ringte bokklubben i dag. Måtte vente i noen minutter før jeg fikk snakke med en kundekonsulent, men han jeg snakka med var veldig hyggelig :) Fikk han til å overføre penger tilbake til gavekortet mitt, da "Barry Lyndon" var utsolgt. Har enda ikke fått svar på mailen jeg sendte onsdag forige uke angående samme problem ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...