Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-q5ES5fDk
Jeg har måtte avbestille en bok, men har ikke fått en mail om det, og har huket av at jeg skal få beskjed. Irriterende. Heldigvis så jeg det.

 

Dette er ikke en feil.

 

Hovedbøkene kommer i lista lenge før du får mail om de. Mail får man ikke før det bare er 10 dager igjen elns. Selv om du avbestillte nå, får du mail om den samme hoved boka, når det er 10 dager igjen.

 

Hva har forresten dere som har fått hodelykter gjort? Har Bokklubben noen form for rett til å kreve penger eller varene tilbake? Hvor lang tid tok det/tar det etter at du fikk/ har fått lyktene før de må si ifra om dette, isåfall?

 

Fikk 12 hodelykter jeg, og ingen regning :new_woot:

 

De har ikke kontaktet meg på noen måte...

 

 

Andreas

 

Edit: Det var 10 dager, ikke 14

Endret av Slettet-q5ES5fDk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har måtte avbestille en bok, men har ikke fått en mail om det, og har huket av at jeg skal få beskjed. Irriterende. Heldigvis så jeg det.

 

Dette er ikke en feil.

 

Hovedbøkene kommer i lista lenge før du får mail om de. Mail får man ikke før det bare er 14 dager igjen elns. Selv om du avbestillte nå, får du mail om den samme hoved boka, når det er 14 dager igjen.

Åh, jæzzå... Okey. Men det stod at siste dag for avbestilling var 8 desember, om 12 dager. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg har måtte avbestille en bok, men har ikke fått en mail om det, og har huket av at jeg skal få beskjed. Irriterende. Heldigvis så jeg det.

 

Dette er ikke en feil.

 

Hovedbøkene kommer i lista lenge før du får mail om de. Mail får man ikke før det bare er 14 dager igjen elns. Selv om du avbestillte nå, får du mail om den samme hoved boka, når det er 14 dager igjen.

Åh, jæzzå... Okey. Men det stod at siste dag for avbestilling var 8 desember, om 12 dager. :dontgetit:

 

Mailen kommer 10 dager før fristen går ut, ikke 14.

Lenke til kommentar
Jeg har måtte avbestille en bok, men har ikke fått en mail om det, og har huket av at jeg skal få beskjed. Irriterende. Heldigvis så jeg det.

 

Dette er ikke en feil.

 

Hovedbøkene kommer i lista lenge før du får mail om de. Mail får man ikke før det bare er 14 dager igjen elns. Selv om du avbestillte nå, får du mail om den samme hoved boka, når det er 14 dager igjen.

 

Hva har forresten dere som har fått hodelykter gjort? Har Bokklubben noen form for rett til å kreve penger eller varene tilbake? Hvor lang tid tok det/tar det etter at du fikk/ har fått lyktene før de må si ifra om dette, isåfall?

 

Fikk 12 hodelykter jeg, og ingen regning :new_woot:

 

De har ikke kontaktet meg på noen måte...

 

 

Andreas

 

 

Det er vel større sjanse for at de kontakter folk som har bestilt feks. 100 hodelykter enn personer som har kjøpt et par, men har Bokklubben retten på sin side hvis så er tilfellet?

Lenke til kommentar
Jeg har måtte avbestille en bok, men har ikke fått en mail om det, og har huket av at jeg skal få beskjed. Irriterende. Heldigvis så jeg det.

 

Dette er ikke en feil.

 

Hovedbøkene kommer i lista lenge før du får mail om de. Mail får man ikke før det bare er 14 dager igjen elns. Selv om du avbestillte nå, får du mail om den samme hoved boka, når det er 14 dager igjen.

Åh, jæzzå... Okey. Men det stod at siste dag for avbestilling var 8 desember, om 12 dager. :dontgetit:

 

Mailen kommer 10 dager før fristen går ut, ikke 14.

Danke.

Lenke til kommentar
Eg sendte epost på fredag og de har faktisk klart å svart på den tiden før. Er litt tid igjen av åpningstiden så det kan skje ting ennå.

 

De jobber ikke i helgen. Svartiden de har på henvendelser er 1-2 virkedager, du sendte den på fredag, men sendte du den sent nok fikk de den ikke før i dag, og da kan du ikke regne med svar før i morgen.

Lenke til kommentar
Eg sendte epost på fredag og de har faktisk klart å svart på den tiden før. Er litt tid igjen av åpningstiden så det kan skje ting ennå.

 

De jobber ikke i helgen. Svartiden de har på henvendelser er 1-2 virkedager, du sendte den på fredag, men sendte du den sent nok fikk de den ikke før i dag, og da kan du ikke regne med svar før i morgen.

 

Den tiden eg bereknet er basert på tidligere erfaring.

Lenke til kommentar
Nå har jeg venta på Rome sesong 1 i godt over en mnd. Det står på hjemmesiden at leveringsiden er 10-12 dager, men det har det stått i to uker nå.

 

Noen som har fått denne?

Eg har fått den for ei god stund sia.. Kanskje 1-2 veker... Tok berre max 2 veker før eg fekk den.

 

EDIT: Nokon som kan lage ein rss eller liknande som avbestiller bøkene? :p

Endret av afirm
Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat venter også på denne ... :/ Har lastet den ned, så det er ikke krise, men har jo lyst på den lovlige kopien snart! Står bare "Registrert" på Mine Sider.

 

Goscinny ;)

Har lastet ned og sett den, men den var så avansert at jeg vil ha norsk text og mulighet til å se den flere ganger :) Skjønte ikke så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...