Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Når du sender dem en mail så går det tregt å få svar. Når du endelig får svar så er det ofte et svar som er frekt.

 

Så kommer nok ikke til å bruke de i framtiden med tanke på pensum litteratur etc. Da kjøper jeg heller hos Haugen bok, der får man faktisk et hyggelig svar på mail og man får svar ganske kjapt.

Jeg klagde på Titanic filmen og at jeg hadde ventet fem uker på den. Jeg var ganske direkte i den mailen, kan jeg vente en frekk mail tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også endelig Rome season 1 i dag.

 

Raste: Jeg var ikke direkte i mailen, bare skrev en hyggelig mail der jeg spurte litt mer om de fakturane jeg fikk og grunnlaget for fakturane, dessuten var det en faktura som ikke stemte med det rette beløpet.

 

Dette var det jeg fikk til svar:

 

I forbindelse med retur av varer bestilt med gavekort, dekker vi ikke returporto ved bytte. Vi betalte den opprinnelige portoen ved utsendelse av varen, men porto for retur må du selv betale.
Lenke til kommentar

Noen som veit om de versjonene de har av Jungelboken, Shrek 3 og Happy Feet er på norsk eller engelsk? Står engelsk på siden der, men noen er det jo bilde av norsk cover, og jeg veit at det er andre dvder der det er norsk med, men står at det er engelsk på sidene.

 

Edit: Biler også..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Fikk idag regning på noen hodelykter, og jeg sender de dermed i retur.. Det betyr at jeg må betale porto for at Bokklubben har prisfeil på sine nettsider. 120 kroner per pakke, og de var pakket slik at istedenfor at alt kom i en pakke, så kom det i to forskjellige, så jeg må betale 240 kroner i porto fordi bokklubben har en internettfeil.

Lenke til kommentar
Fikk idag regning på noen hodelykter, og jeg sender de dermed i retur.. Det betyr at jeg må betale porto for at Bokklubben har prisfeil på sine nettsider. 120 kroner per pakke, og de var pakket slik at istedenfor at alt kom i en pakke, så kom det i to forskjellige, så jeg må betale 240 kroner i porto fordi bokklubben har en internettfeil.

 

Slik går det når du tror hodelykter koster 0,-

Lenke til kommentar
Noen som veit om de versjonene de har av Jungelboken, Shrek 3 og Happy Feet er på norsk eller engelsk? Står engelsk på siden der, men noen er det jo bilde av norsk cover, og jeg veit at det er andre dvder der det er norsk med, men står at det er engelsk på sidene.

 

Edit: Biler også..

 

Er norsk cover på Juneglboken. De andre vet jeg ikke noe om, men alt jeg har fått har vært norsk cover på, så tviler de er engelsk.

Lenke til kommentar
Når du sender dem en mail så går det tregt å få svar. Når du endelig får svar så er det ofte et svar som er frekt.

 

 

Raste: Jeg var ikke direkte i mailen, bare skrev en hyggelig mail der jeg spurte litt mer om de fakturane jeg fikk og grunnlaget for fakturane, dessuten var det en faktura som ikke stemte med det rette beløpet.

 

Dette var det jeg fikk til svar:

 

I forbindelse med retur av varer bestilt med gavekort, dekker vi ikke returporto ved bytte. Vi betalte den opprinnelige portoen ved utsendelse av varen, men porto for retur må du selv betale.

Det svaret du fikk fra bokklubben var da slett ikke frekt. Det er et greit og saklig svar på spørsmålet du stilte. Et svar er ikke frekt bare fordi du ikke får det svaret du ønsker. Jeg har selv sendt kundeservice mail og fått både hyggelig og saklig svar tilbake.

Lenke til kommentar
Fikk idag regning på noen hodelykter, og jeg sender de dermed i retur.. Det betyr at jeg må betale porto for at Bokklubben har prisfeil på sine nettsider. 120 kroner per pakke, og de var pakket slik at istedenfor at alt kom i en pakke, så kom det i to forskjellige, så jeg må betale 240 kroner i porto fordi bokklubben har en internettfeil.

 

Slik går det når du tror hodelykter koster 0,-

Du mottok dem med regning? Eller har du fått regning i ettertid? Jeg nekter iallfall å betale porto for å sende dem tilbake når det er bokklubben som har priset dem feil. Får se til uka om jeg har får noen regninger da ...

 

Logisk sett vil jeg tro det er i mot lovverket at kunden må betale porto for å sende tilbake produkter når Bokklubben har gjort en feil. Ikke forbrukerens feil at de har priset varene sine feil ... Som sagt er dette bare noe jeg tror, men vi har gode forbrukerlover i Norge, og det skulle ikke fordundre meg om vi er beskyttet mot slike ting.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Fikk idag regning på noen hodelykter, og jeg sender de dermed i retur.. Det betyr at jeg må betale porto for at Bokklubben har prisfeil på sine nettsider. 120 kroner per pakke, og de var pakket slik at istedenfor at alt kom i en pakke, så kom det i to forskjellige, så jeg må betale 240 kroner i porto fordi bokklubben har en internettfeil.

 

Slik går det når du tror hodelykter koster 0,-

Du mottok dem med regning? Eller har du fått regning i ettertid? Jeg nekter iallfall å betale porto for å sende dem tilbake når det er bokklubben som har priset dem feil. Får se til uka om jeg har får noen regninger da ...

 

Logisk sett vil jeg tro det er i mot lovverket at kunden må betale porto for å sende tilbake produkter når Bokklubben har gjort en feil. Ikke forbrukerens feil at de har priset varene sine feil ... Som sagt er dette bare noe jeg tror, men vi har gode forbrukerlover i Norge, og det skulle ikke fordundre meg om vi er beskyttet mot slike ting.

 

Goscinny ;)

 

 

Fikk med regning på 0 første gang, og på ordrebekreftelsen, og fikk regningen i posten i en konvulutt idag (Som forøvrig var A-post, og stemplet 4 desember.. Utrolig mye fortere de vil ha slike ting til sine kunder..)

Lenke til kommentar

Har de egentlig lov til å kreve betaling for varer de allerede har sendt ut og fakturert kr 0,-? Jeg har fortsatt ikke mottatt noe slikt krav men jeg avventer å åpne de resterende pakker med hodelykter før jeg kan være sikker.

 

Fant da denne på nett.. Ser ut til at vi ikke kommer så veldig langt gitt.

 

Avtaleloven §32, 1.ledd.

Den, der har avgit en viljeserklæring, som ved feilskrift eller anden lignende feiltagelse fra hans side har faat et andet indhold end tilsigtet, er ikke bundet ved erklæringens indhold, hvis den, til hvem erklæringen er avgit, indsaa eller burde indse, at der forelaa en feiltagelse.

Endret av thomasw
Lenke til kommentar

Sykt greit for bokklubben, da! Først deler de ut hodelykter gratis, og så samler de inn betalingen en del uker seinere når de er sikre på at de fleste hodelyktene er tatt i bruk. Klart det blir lønnsomt! Det er særlig ille når bokklubben ble varslet om dette fra en bruker her på forumet, og ventet i mange dager med å endre det (noe de burde gjort med en eneste gang).

 

De kan vente seg en sur mail fra meg om jeg får liknende brev.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Nå er nok jeg litt på tynn is siden det er en stund siden jeg satte meg inn i lovverket, men mener at det sto noe om at hvis en skjønte eller burde skjønt at det var en feil, så har du ikke så mye du skulle ha sagt hvis du får krav i ettertid. Dere som bestilte en haug med hodelykter nettopp pga. at dere visste at bokklubben hadde feilpriset disse, kan nok risikere å få krav på disse. De som bare har bestilt en kan nok ta det med ro.

Lenke til kommentar
Fikk idag regning på noen hodelykter, og jeg sender de dermed i retur.. Det betyr at jeg må betale porto for at Bokklubben har prisfeil på sine nettsider. 120 kroner per pakke, og de var pakket slik at istedenfor at alt kom i en pakke, så kom det i to forskjellige, så jeg må betale 240 kroner i porto fordi bokklubben har en internettfeil.

 

Hvis det koster deg 120 kroner å sende hver tilbake, hvorfor betaler du ikke da bare 148 og får lykta?

 

Jeg fikk også en regning, men har sendt dem en epost og hørt litt. Hvis jeg ikke får svar, kommer jeg ikke til å betale.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...