Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er alle mine sendt, bortsett fra en stk. Tok 10 dager fra jeg bestilte de til jeg fikk mail at det var sendt.

 

Pakkeansvarlig hos Bokklubben har sikkert fått senebetennelser her og der etter all utsendingen til grådige nordmenn. ;)

hva har du bestilt ?

 

DVD Slangebæreren/Drømmefan... 1 179.00

DVD White men can't jump 1 99.00

DVD Sin City SE 1 129.00

DVD My Super Ex-Girlfriend 1 99.00

DVD Livsfarlig anrop 1 79.00

DVD Little Miss Sunshine 1 99.00

DVD The Good Son 1 99.00

Gavekort tilgode 1 -750.00

 

Sum: 33.00

Lenke til kommentar
Dette betyr bare at Bokklubben nå har fått orden i sine systemer og kun gir ut 1 gavekort pr. person uansett hvor mange klubber man melder seg inn i.

 

De som ikke har brukt opp gavekortene blir fratatt dem. Det er ingen ting man kan gjøre med det siden Bokklubben skriver at man kun får 1 gavekort pr. person. Synd, men jeg tipper det jeg skriver er sant :-(

 

Ringte bokklubben i dag, og har nå fått nye gavekort :thumbup:

Lenke til kommentar
Fikk mail fra Bokkilden nå: "Følg med på bokkildens julekalender. Vinn gavekort på kr. 350 hver dag". Håper de kommer til å være rause med dem!

 

Goscinny ;)

 

Kan man melde seg inn der uten å få hovedbøker og slik? Bare være kunde der?

 

Bokkilden er en helt ordinær nettbutikk for bøker, og sender deg ikke bøker uten at du spesifikt har bestilt dem i butikken. Den er på lik linje med f.eks. Norli.no, capris.no og amazon.co.uk, men har samme usannsynlig dårlige leveringstider og systemer generelt som Bokklubben. De har også samme utvalg (med unntak av grytesett, hyller o.l.)

Lenke til kommentar

Rolig på denne tråden nå.

 

Moroa med gavekortene er over, nå er det den harde realiteten som råder...å holde styr på alle klubbene og huske å avbestille de neste 12 månedene.

 

I utgangspunktet enkelt, men i praksis så er det utvilsomt mange som kommer til å glemme, dette er vel med i kalkylene til Bokklubben.

 

Noen som har gått i fella allerede.. :wallbash:

Lenke til kommentar
Rolig på denne tråden nå.

 

Moroa med gavekortene er over, nå er det den harde realiteten som råder...å holde styr på alle klubbene og huske å avbestille de neste 12 månedene.

 

I utgangspunktet enkelt, men i praksis så er det utvilsomt mange som kommer til å glemme, dette er vel med i kalkylene til Bokklubben.

 

Noen som har gått i fella allerede.. :wallbash:

Hm, jeg ser ikke helt vanskeligheten. Det eneste man trenger å gjøre er å logge inn på bokklubben èn gang i uka. :)

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg er enig i at dette bør være en enkel sak. Men bokklubbenes gode velkomsttilbud indikerer at dette ikke alltid er tilfelle. Jeg garanterer at de har gode statistikker på dette og kalkulerer med mye salg på grunn av medlemmer som glemmer å avbestille.

Vi står nå foran en høytid der mange reiser bort. Neste år skal vi gjennom påskehøytid og lang sommerferie.

Husk at mailen om månedens hovedbok kommer kun 10 dager før fristen går ut.

 

Her kommer mange til å gå på en smell de neste 12 månedene :D

Lenke til kommentar

Om sommeren har de en spesiell ordning som gjør at alle hovedboktilbudene for store deler av sommeren kommer samtidig. :) Og i andre høytider og ferier så må jo folk reise bort i over to-tre uker, og ikke ha noen tilgang til internett, for at det skal være teoretisk mulig å la være å avbestille en bok. Jeg har sagt det før og sier det igjen - de har så mange tiltak at jeg nesten lurer på om de vil at folk skal avbestille. :p Garantert noen som kommer til å fucke det til for seg selv, men de fortjener det i så fall hvis de greier å la være å avbestille når de får så lange frister og så mange tiltak for å hindre det servert rett i fanget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...