Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget pen og høyverdig leseliste det der, Lolla Palooza. (Du skulle ikke tilfeldigvis studere li.vit?) Tenker forresten selv på å bestille Montaignes Essay og lurer på om du har en spesiell utgave å anbefale?

Beklager, jeg så ikke dette før nå, jeg!

 

Jeg er busted, jeg tar nemlig mitt første litteraturemne nå i høst, så får vi ser hvor veien går etter det. Jeg elsker, elsker, elsker i alle fall litteratur! :)

 

Jeg kjenner faktisk ikke mer til Montaigne enn de to essayene jeg har på pensum nå i høst, men jeg bestilte i alle fall en forkortet utgave på norsk, utgitt av Thorleif Dahls kulturbibliotek. Jeg ser at Bokklubben også har et todelt verk på norsk, som jeg antar er komplett.

Lenke til kommentar
Dem sendte meg også Pirates of the caribean 3-4 dager før lansering, men har ennå ikke fått den. Jeg tror egentlig dem ikke sender den akkurat når man får eposten.

Mm. Jeg har mine tvil om at de sender ut post på en søndag ...

 

Nå begynner det å bli få ting som ikke er sendt. Heldigvis har jeg to ubrukte gavekort :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Dem sendte meg også Pirates of the caribean 3-4 dager før lansering, men har ennå ikke fått den. Jeg tror egentlig dem ikke sender den akkurat når man får eposten.

 

Jeg begynner nesten å lure litt på hva som skjer med posten din. Du har ikke fått Titanic enda, og heller ikke PotC? De sendte meg PotC noen dager før lansering også, og jeg fikk den da for en uke siden.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Jeg rakk bare å få meg ett gavekort, men det holder for min del. Eller, egentlig ikke, for jeg har nå også lyst til å kjøpe julegaver til mine foreldre.

Jeg lurer på følgende plan:

 

- Lage et medlemskap i navnene til foreldrene mine

- Bestille bøker for gavekortene deres, men på min adresse ( jeg bor ikke hjemme ), slik at jeg får julegavene til meg og ikke hjem til dem.

 

Men, da blir det vel tre brukere som jeg må logge inn for å avbestille bøkene på? Eller kan jeg på en eller annen måte få hovedbøkene til alle tre brukerne på samme liste når jeg skal avbestille?

Det er sikkert ikke lov å lage flere brukere, men jeg er rimeig siker på at jeg hadde fått lov av mine foreldre å lage to brukere for dem sålenge jeg styrte alt av avbestillinger selv og slikt. Problemet er da at jeg ikke vil røpe hva de vil få i julegave... :)

 

Litt raskt skrevet, så er nok dårlig forklart, men håper på svar.

Lenke til kommentar
Viktig liten bug jeg la merke til: Hadde "the art of war" i huskelista og prøvde å legge den i handlekurven derfra, etter å ha lagt alle varene i kurven fant jeg ut at jeg hadde gått 4kr over budsjettet. Jeg tittet da etter en billigere versjon av "art of war" og da så jeg at akkurat den samme boken lå på 79kr (sammenliknet ikke boknummere, men hadde helt identisk cover, og det vare bare en bok med akkurat det coveret sist jeg sjekket) men i huskelista mi stod den fremdeles på 99kr! Jeg slettet den da fra huskelista og la den til på nytt, og da hadde jeg råd til alt. Noen som har lagt merke til det samme?

 

Synes det er litt dumt at husklista ikke opdateres(kan jo være engangstilfelle og dog). Så for dere som bare har rundt 20kr igjen eller som har et par kroner over og har bestilt fra huskelista, kan det være greit å sjekke prisene på nytt, kanskje budsjettet går opp i opp :)

Det er ingen bug. Huskelista ikke trenger oppdatering, siden den henter informasjonen sin direkte fra oppføringene i nettbutikken. (De har to liker utgaver av denne boka, én til 79 og én til 99, med en fyr som snakker i telefonen eller noe utenpå, det var sikkert den du kjøpte?) Det er mange bøker som utgis med samme cover, men forskjellig ISBN.

 

Ikke lag unødvendig styr for folk, nå. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...