Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg fikk i dag min tredje (!) Titanic 2-disc, etter at bokklubben beklaget på det dypeste det inntrufne med at de hadde pakket feil, og lovte å sende meg riktig utgave. Bullshit. Til alle som tenker å bestille Titanic 4-disc: glem det. De har den ikke, det er jeg nå overbevist om. Det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke bare sier det som det er. Jeg har sendt enda en henvendelse, men har likevel forsonet meg med at jeg ikke får noen 4-disc, og har bare godtatt 2-discen (som jeg nå har tre av.) Men om ikke annet så skal jeg hvertfall få bokklubben til å innrømme at de ikke har den, eller at de ikke vil sende meg den.

Lenke til kommentar
Og jeg fikk i dag min tredje (!) Titanic 2-disc, etter at bokklubben beklaget på det dypeste det inntrufne med at de hadde pakket feil, og lovte å sende meg riktig utgave. Bullshit. Til alle som tenker å bestille Titanic 4-disc: glem det. De har den ikke, det er jeg nå overbevist om. Det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke bare sier det som det er. Jeg har sendt enda en henvendelse, men har likevel forsonet meg med at jeg ikke får noen 4-disc, og har bare godtatt 2-discen (som jeg nå har tre av.) Men om ikke annet så skal jeg hvertfall få bokklubben til å innrømme at de ikke har den, eller at de ikke vil sende meg den.

Du har ikke fått sånn sende-tilbake-sak? Ikke vårt ansvar å mase om det, er det? For det første har jeg fått feil utgave to ganger, dessuten fikk jeg også regning på 26 kroner ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Når du sender dem en mail så går det tregt å få svar. Når du endelig får svar så er det ofte et svar som er frekt.

 

Så kommer nok ikke til å bruke de i framtiden med tanke på pensum litteratur etc. Da kjøper jeg heller hos Haugen bok, der får man faktisk et hyggelig svar på mail og man får svar ganske kjapt.

Lenke til kommentar

For noen uker siden fikk jeg flere hodelykter som jeg vil gi i julegave til familie og kjente. Greien er at jeg ikke vil gi bort mange lykter, og så få beskjed fra Bokklubben om at jeg må betale for hodelyktene jeg bestilte. Hvor lang tid kan jeg vente, før jeg er "sikret" at jeg ikke må returnere lyktene/betale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...