Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]


d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

  1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

    • 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

    • 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha vært medlem en stund må jeg si at jeg ikke skjønner hvordan Bokklubben regner med å klare seg i det lange løp mot konkurransen fra utenlandske nettboksjapper. DE tar seg godt betalt for filmene de pusher og langt de fleste bøkene deres er grovt overpriset. Jeg kunne (og har) i mange tilfeller bestilt de samme bøkene fra utlandet til 1/3 av prisen Bokklubben forlanger. Dette innebærer at jeg ikke kommer til å benytte Bokklubben i noen sammenheng før de banker prisene sine kraftig ned - skjønner ikke hvordan de kan lure seg til å tro at deres priser er konkurransedyktige...

Lenke til kommentar

En ting de ikke har orden på ihvertfall er retur.

 

Skulle bytte to filmer jeg fikk dobbelt opp av som var betalt med gavekort.

 

Enden på visa er å få faktura på frakt samt to giroer a 99 kr.

 

Dette til tross for at man skriver at betalte returer er gratis, jommen sa jeg smør.

 

Uansett så er regningene betalt, og leksa lært. He he

Lenke til kommentar

Bytting av varer kjøpt med gavekort vi har fått i velkomstgave har vi ikkje bytterett på. Men det er dårlig med informasjon om det. Syns de kunne ha skrevet det tydligere på bytte skjemaet. Samt på grunn av dårlig info iallfall gitt eit avslag på porto kostnaden. Den er sky høy iforhold til om vi hadde betalt for porto rett på posten.

Lenke til kommentar

Betsilte boka pengekravsrett, fikk i stedet suplementsboka med oppgaver osv. Altså den jeg ikke skulle ha. Gidder ikke å sende tilbake uansett, siden når jeg får den så er det for sent.

 

Edit: Fikke Rocky og Alien boksen i dag.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Ehh.. wtf.. Fikk regning i posten i dag på hodelykta =/

 

Jeg hørte av en venn, som hadde hørt av en venn, som hadde hørt av en venn at Bokklubben hadde et "juletilbud" for sine medlemmer, en gratis hodelylkt. Det sto at jeg skulle betale 0 kr i bestillinga, og jeg fikk bekreftelsesmail der beløpet kom på kr 0.

 

Jeg gidder ikke å betale den regninga..

Lenke til kommentar

Om jeg får liknende krav, returnerer jeg den etter å ha forsøkt å krangle litt. Nekter å betale for fire hodelykter. De får ta det på sin egen regning at de er åpnet og brukt.

 

Hvor mange bestilte du, Mojo Pin?

 

Fikk forresten beskjed om at de fortsatt ventet på Rome, samtidig som jeg fikk bekreftelsesmail på at den var solgt. :hmm: tror jeg har fått noe liknende før.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle nevne at The Simpsons Movie har kommet på blått hos bokklubben. Husk at FOX har region lock, så dere som sitter med A-spillere, må nok pent vente til 18desember

 

Så vidt jeg vet kommer denne til Europ 5 desember ( i dag)

 

EDIT: tenkte jeg kunne legge ved link: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....2493&rom=AK

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...