Gå til innhold

Såpeskandalen på folkehøgskole


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Ingen som har foreslått sæd ennå?

 

Bland inn et par ukers worth of spunk i såpa og le når du finner en tom shampoflaske.

9660404[/snapback]

 

 

Jeg har noen kandidater, men er usikker på hvor effektive de vil være. Sæd er uaktuelt, av åpenbare grunner. Vannfast maling virker litt mer aktuelt, men jeg er usikker på om det vil være for åpenbart i det "såpen" presses ut i hånden på skurken. Jeg tar imot alle forslag om hva jeg kan bruke/blande i såpen, kanskje spesielt hvilken type maling/lignende som vil avsløre skurken neste gang jeg møter dem i gangen.

9658651[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som har foreslått sæd ennå?

 

Bland inn et par ukers worth of spunk i såpa og le når du finner en tom shampoflaske.

9660404[/snapback]

 

 

Jeg har noen kandidater, men er usikker på hvor effektive de vil være. Sæd er uaktuelt, av åpenbare grunner. Vannfast maling virker litt mer aktuelt, men jeg er usikker på om det vil være for åpenbart i det "såpen" presses ut i hånden på skurken. Jeg tar imot alle forslag om hva jeg kan bruke/blande i såpen, kanskje spesielt hvilken type maling/lignende som vil avsløre skurken neste gang jeg møter dem i gangen.

9658651[/snapback]

9660414[/snapback]

Wops :) Leste bare øverste del av posten og skummet alle de andre for forslag.

 

Forstår ikke helt hvorfor det er uaktuelt :p Kanskje fordi trådstarter ikke klarer å produsere i adekvate mengder? :-]

Lenke til kommentar
Hvit oljemaling! Det er klin umulig å vaske bort, man bare smører det mer og mer inn jo mer en gnir.

 

Og til alle dere som kritiserer, dere har tydeligvis ikke gått på folkehøyskole. Litt av greien der er at en skal gjøre faenskap mot hverandre, de forsjellige byggene/gangene går gjerne til krig. Vi gjemte rekeskall i juledekorasjonene til guttebygget, det var fantastisk.

9660407[/snapback]

Tidenes konsept. I natt var det noen som utløste brannalarmen kl 0630. Kanskje det mest legendariske jeg har opplevd. =D

Lenke til kommentar
Ingen som har foreslått sæd ennå?

 

Bland inn et par ukers worth of spunk i såpa og le når du finner en tom shampoflaske.

9660404[/snapback]

 

 

Jeg har noen kandidater, men er usikker på hvor effektive de vil være. Sæd er uaktuelt, av åpenbare grunner. Vannfast maling virker litt mer aktuelt, men jeg er usikker på om det vil være for åpenbart i det "såpen" presses ut i hånden på skurken. Jeg tar imot alle forslag om hva jeg kan bruke/blande i såpen, kanskje spesielt hvilken type maling/lignende som vil avsløre skurken neste gang jeg møter dem i gangen.

9658651[/snapback]

9660414[/snapback]

Wops :) Leste bare øverste del av posten og skummet alle de andre for forslag.

 

Forstår ikke helt hvorfor det er uaktuelt

9660464[/snapback]

 

Ikke tenkt på hvor forferdelig kvalmt det er? :tease:

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på om melkepulver evt ville fungert. Jeg vet at hvis man putter det i senga til noen og vedkommende svetter litt (som de aller fleste gjør mens de sover) så trenger dette inn i porene og man lukter sur melk etter noen dager når det er på vei ut igjen.

 

Hvis du først vil at de skal lide av utskiftet flytende såpe så ville jeg skrudd av korken og lagt litt plastfolie eller lignende slik at de må trykke litt hardere med resultatet av at mere kommer ut.

 

----

 

Alternativt kan du kjøpe inn noen billige såpestykker og en boks gjennomsiktig neglelakk. Resten skjønner du kanskje?

 

Eneste problemet med det er vel at du risikerer at de bruker opp varmvannet også.

Lenke til kommentar

Lano + sperm = kombinasjon jeg hadde gått for om jeg var i den situasjonen.

 

Pros:

Fin konsistens - skulle den klumpe gjør det saken bedre.

Blander seg fint med såpen.

Følelsen av at noen går rundt med ditt sperm i ansiktet UTEN at du må være fløtepus ...

Du får deg en kjapp én eller fem.

 

Cons:

Blablabla.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Du kan banne på at en del mennesker vil synes dette er ganske teit og unødvendig. Legger du igjen såpa di i en fellesdusj så kan du alvorlig ikke forvente at den er der når du kommer tilbake. Men en prank kan alltids gjøre, bare ikke gjøre noe altfor søkt som å blande i løsemiddel eller noe som kan gi kreft! :ph34r:

9661175[/snapback]

Jeg tror ikke noen vil se på det som teit og unødvendig, men så kjenner jeg disse menneskene, så jeg har et litt bedre utgangspunkt for en slik antagelse.

Lenke til kommentar
Empty your friend's shampoo bottle and put baby oil in it instead. Next time, they rush in the bath to shampoo their hair; they will come out with oily slick look.
Put some (4 to 5) drops of your handy silver nitrate into your victim's shampoo bottle and wait for him/her to go out into the sun. This is some-what cruel since silver nitrate stains anyting it touches black when it encounters sunlight but with a week or two or some industrial strenght shampoo it will come out.
THE VICTIM: His mom, Lynne. Talk about hair-raising! On April 1, Lynne says, Nathan began complaining during dinner that his head was itching like crazy. "When I looked at his scalp, I encountered the worst case of dandruff I'd ever seen. Apparently, a friend had poured salt into his hair as a prank--and now my son was using that to pull a prank on me!"

Litt rundt omkring på nettet...

Lenke til kommentar

Når du legger igjen såpa i dusjen, så ber du om å få den brukt opp.

 

Men det må vel finnes noe det går ann å blande i såpa, som gjør at det begynner å svi som faen der du såper deg inn...?

 

Og hvordan er det med maling når du står i dusjen? Vil det sette seg?

Lenke til kommentar
Put some (4 to 5) drops of your handy silver nitrate into your victim's shampoo bottle and wait for him/her to go out into the sun. This is some-what cruel since silver nitrate stains anyting it touches black when it encounters sunlight but with a week or two or some industrial strenght shampoo it will come out.

9661735[/snapback]

 

Var ikke det en gruelig god ide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...