Gå til innhold

Såpeskandalen på folkehøgskole


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan begynne tråden med å fortelle alle at jeg går på folkehøgskole, hvor etasjen min deler på to dusjer. Vi er omtrent 15 stykker i vår etasje, og på mandag kjøpte jeg en ny såpe (type Lano) som jeg brukte én gang og glemte igjen. I løpet av uken brukte jeg den to ganger, og da jeg skulle dusje imorges oppdaget jeg at den var tom. Jeg innså med en gang at det var en eller flere såpetyver i etasjen, og dette tolererer jeg ikke.

 

Planen er derfor å legge ut en decoy-såpe, rett og slett for å straffe de slue såpetyvene som snylter ukristelige mengder med min såpe. Grunnen til at jeg lager denne tråden er at jeg trenger tips. Hva kan jeg blande i såpen for at den neste som prøver seg på litt tyveri får seg en uhyggelig overraskelse?

 

Jeg har noen kandidater, men er usikker på hvor effektive de vil være. Sæd er uaktuelt, av åpenbare grunner. Vannfast maling virker litt mer aktuelt, men jeg er usikker på om det vil være for åpenbart i det "såpen" presses ut i hånden på skurken. Jeg tar imot alle forslag om hva jeg kan bruke/blande i såpen, kanskje spesielt hvilken type maling/lignende som vil avsløre skurken neste gang jeg møter dem i gangen.

Takk for hjelpen, freedom fighters.

 

 

Jeg går også på folkehøyskole, men har personlig ikke hittil blitt frastjålet min Lano-dusjsåpe eller lignende. Men jeg opplever dessverre at toalettpapir på mitt 4-mannsbad er av høy popularitet. Kanskje vi kan dele noen felles idéer SteffyPants? :p

Endret av Azure
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...