Gå til innhold

Såpeskandalen på folkehøgskole


Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for denne!

Put some (4 to 5) drops of your handy silver nitrate into your victim's shampoo bottle and wait for him/her to go out into the sun. This is some-what cruel since silver nitrate stains anyting it touches black when it encounters sunlight but with a week or two or some industrial strenght shampoo it will come out.

 

Og WTF, Tomat-Ulf? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å si at det er selvsagt at såpa blir oppbrukt når den ligger i fellesdusjen, er feil. Det er bare selvsagt hvis noen uoppdragne mennesker, som fortjener en smekk på pungen for stjeling, bruker dusjen. At såpen ligger på felles område betyr ikke dermed at den er felleseie.

 

Stå på og utfør din hevn med god samvittighet!

 

Gleder meg til å høre hvordan det går :!:

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Med da betyr det at over halve verden er uoppdragne mennesker det da J-Core. Du kan banne på at sjampoen eller såpa forsvinner gruelig fort dersom du legger den igjen i en fellesdusj! Sier seg selv. Men dersom Stiffypants (;)) kjenner alle sammen så er det jo en annen sak. Men salt i såpa var ikke så veldig dumt.. Eller klor eller noe. Har ikke noen erfaring med torturering av intetanende mennesker som bare bruker såpa som noen har lagt i fellesdusjen. :p

Lenke til kommentar

Sølvnitrat ideen var utrolig bra (men kansje litt overkill) hehe gå rundt svarte som natta noen dager :D men blir nokk overkill. en teskje salt i såpa vil ikke vekke noen reaksjonn, kansje det svir litt ekstra om du får det i øynene.. beste hadde vært og blande ut litt maling i sjampoen. ta hvitmaling eller noe som ikke syntes så godt. da vil håret dems stivne totalt :D

Lenke til kommentar
Ikke tenk på øynene, som mange her hele tiden tenkte på.. Lar meg spørre dere en ting, pleier dere å vaske deres øynene med såpe? Det gjør jeg i hvert fall ikke og har aldri fått såpe i øynene mine på lenge :)

9663878[/snapback]

 

Nei jeg vasker ikke øynene mine med såpe. Men når man dusjer renner ofte såpe ned i øynene!

Lenke til kommentar

Herlig tråd! Har samme problem som trådstarter, men forskjellen her er at noen drikker opp melken som jeg har slept med meg fra butikken og hjem.

 

Synes uansett at maling i hvit/gul farge virker som en utmerket ide. Ikke synes det i farten mens man klemmer det ut at tuben, men det merkes når fargen begynner å blande seg med vannet! Uansett; lykke til og hold oss oppdatert!

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Vi hadde noe på naturfag timen idag, noe svart greier som stinka no fytti!

husker ikke hva det var, men det var brannfarlig.. så kanskje ikke så lurt å få i håret hvis du røyker :-P

9665790[/snapback]

 

 

dette var helt sikkert svovel, og svovel lukter som fy, men det vil man merke med en gang man går inn i rommet, ikke noe annet enns vovel lukter som svovel

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Pepperspray :wee: Bland det i såpen. Hvis du får tak i selvfølgelig. Finnes jo slike mildere versjoner til sivile som kan være et godt alternativ.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...