Gå til innhold

Hvordan skifte HDD på PS3 Tutorial.


Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Kommer til og lese denne når play TV(eller hva det heter) kommer. Da skal den største disken på markedet inn :D

ja det blir billig! :dontgetit:

Kjøpte selv en 250GB til 1100

 

EDIT: vurderer og kjøpe 3,5" sette den i PC-en og sette ps3

ved siden av og kjøre vanlig SATA kabel

(fungerer i teorien)

da blir jo GB'ene plutslig billige! :thumbup:

Det man å kan gjøre:

Ta en (uansett hvor mange gb) 3.5" SATA hdd, bruk en gammel strømforsyning. så forlenger du SATA kabelen, pirker den inn der den kobles i(inne i ps3en, ganske pirkete å gjøre), man kan se det hvis man lyser inn hvor hdd står i ps3en.så kobler du strømforsyninga til hardisken.)nå vil hardisken være på utsiden av ps3en, men SATA kabelen vil være inne i playstationen. Dette fungerer i praksis, tar ikke ansvar for dette:D Bare en tanke jeg fikk i hode:P Bør helst være 5400rpm(vet at det mest sansynligvis blir å gå med 7400, men vil ikke risikere ps3en min for det(i og med at forskjellen er så liten)

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd og sette inn en 7200 RPM disk? Har en liggende, og det er veldig fristende og sette den inn :p

Hørte at den kunne bli overopphetet av det? Hva er konsekvensene av overoppheting? Detter hele maskina fra hverandre da eller?

 

:)

Er usikker om den går direkte i standby modus. Men hvis man ser nøye på ps3en så ser man at den har ganske god kjøling. Kan også hende at den bare slutter å fungere? :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har fått et gavekort på komplett nå. Skal ha meg en 250 gb harddisk til PS3en min.

Er denne en god harddisk? Noen har den til sin PS3? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007

Hei! Vurdere å kjøpe denne hardisken og. I og med at den er 2.5"SATA + 5400rpm så regner jeg med at den skal fungere. Samsung skal vist være gode og veldig stillegående hardisker:D :w00t:

Endret av tosk422
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...