Gå til innhold

Hvordan skifte HDD på PS3 Tutorial.


Aafloey

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et gavekort på komplett nå. Skal ha meg en 250 gb harddisk til PS3en min.

Er denne en god harddisk? Noen har den til sin PS3? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007

Hei! Vurdere å kjøpe denne hardisken og. I og med at den er 2.5"SATA + 5400rpm så regner jeg med at den skal fungere. Samsung skal vist være gode og veldig stillegående hardisker:D :w00t:

Ja det skal de. Jeg bestiller denne senere i dag. Håper på å få den til helga, og at alt går smertefritt med PS3en. Skal gi tilbakemeldinger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra gjennomgådd:D Har kjøpt meg en ny ekstern harddisk (den gamle ble ødelagt) pluss en ny 250gbsamsung 5400rpm 2.5"SATA hdd. Så er klar til å oppgradere:D gleder meg til det, blir å få bruk for denne tutorialen :thumbup:

 

Jeg har fått et gavekort på komplett nå. Skal ha meg en 250 gb harddisk til PS3en min.

Er denne en god harddisk? Noen har den til sin PS3? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007

Hei! Vurdere å kjøpe denne hardisken og. I og med at den er 2.5"SATA + 5400rpm så regner jeg med at den skal fungere. Samsung skal vist være gode og veldig stillegående hardisker:D :w00t:

Ja det skal de. Jeg bestiller denne senere i dag. Håper på å få den til helga, og at alt går smertefritt med PS3en. Skal gi tilbakemeldinger. :)

Har bestillt samme harddisk i dag:D Skal også gi tilbakemeldinger. Håper det går smertefritt. Nå må jeg innom butikkene i morgen for å finne rett skrujern:D

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest igjennom litt, og siden jeg nettop har bestillt en Ps3, har jeg ikke veldig mye penger å strø med! Så går det da bra å kjøpe en ekstern harddisk, legge inn backup på denne, for så å ta Harddisken inni den eksterne ut og sette den i Ps3`en, og så sette 40gb harddisken inn i det "eksterne-coveret"?

 

Ville blitt en smule billigere!

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å finne riktig utstyr for å få ut denne blå skruen? Jeg var ista på Clas Ohlson for å få tak i det utstyret som han/henne i førsteposten linker til. De hadde den ikke inne men hadde en del annet Bitsskrutrekkersett, men var ikke sikker på hva som var riktig.

Lenke til kommentar

Hentet hardisken min i dag på postkontoret. Fulgte alle stegene i denne "oppskrifta" gikk som en drøm:D Eneste jeg var litt usikker på var om skrujernet mitt ville passe. Jeg prøvde først veldig forsiktig å få ut den blå skruen, slutselig løsnet denne. Skrivene satt ikke hardt på, tok de forsiktig av med et vanlig skrujern. :new_woot:

Men når jeg så på systeminfo stod det at jeg hadde 202gb/237gb(eller noe) Selv etter at jeg hadde formatert den. Regner med at det skal være slik?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...