Gå til innhold

Hvordan skifte HDD på PS3 Tutorial.


Aafloey

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

 

Fikk ordnet det, så jeg tenkte jeg kunne oppdatere dere på hvordan jeg fikset det. Det var egentlig ganske banalt enkelt.

 

Jeg koblet 500Gb-disken tilbake i PCen, formaterte den til FAT32 og satte den inn i PS3'en igjen. Fikk fortsatt ikke liv i den, så jeg prøvde minnepennen igjen, og da fungerte det fint :)

 

Så nå sitter jeg og laster ned fra PS+ for harde livet for å få inn alle spillene jeg har derfra.

Takk for oppdatering :)

Jeg har akkurat kjøpt en brukt PS3 slim 160GB (ikke ultra-slim) som jeg tenkte jeg skulle prøve å bytte hdd på..

 

Er det denne updaten du la på usb-penn og installerte?http://no.playstation.com/ps3/support/system-software/detail/item680393/

 

Eller måtte du først ha en fil for selve OSet, og så updaten etter det?

 

 

Takk for svar :)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare noen spill som er mulig å installere. De trenger likevel disk i maskinen, men fordeler med å installere et spill er at lastetidene blir kortere.

 

Det er ikke mulig å installere et spill for å spille det uten disk.

Ok, takk igjen :)

 

Aner du ca hvor mange GB som den delen av spillene som blir lagt på disk tar?

Prisforskjellen på 500GB og 1 TB er ikke veldig stor, men hvis det ikke er mer enn for eksempel 5GB pr spill, så vil selv 500GB være i overkant av hva som er nødvendig :)

Lenke til kommentar

Hei alle!

 

Nå har jeg sett meg lei av å ha dårlig plass på ps3'en min og ønsker å oppgradere med mer lagring. Problemet er at det ser ut til at linker til produkter som har blitt lagt ut tidligere i diskusjonsforum er ikke å få tak i i nettbutikkene lenger Jeg har ikke sååå mye peiling på sånt, så lurte på om noen av dere har noen konkrete tips til hva jeg bør kjøpe? Er litt redd for å kjøpe feil..! Tenkte i hvert fall 500 gb.

 

Ville denne passet f eks? https://www.komplett.no/wd-mobile-blue-500gb/790636

Ser at noen har kjøpt SATA 300, mens denne har 600. Aner ikke hva det betyr. Har det noe å si?

 

Edit: Har en feit versjon 40 gb, om det skulle ha noe å si :)

Endret av tratrins
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...