Gå til innhold

Drapstrusler etter halo 3 kritikk...


Pixl.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehe - det var da virkelig noe å lage en stor nyhetssak ut av :!:

 

Men det var en veldig pussig omtale; han roser jo spillet til de grader omtrent i annenhver linje hele omtalen igjennom.

 

Og alikevel ender den altså på 4 mens store deler av spillpressen verden over gir i nærheten av toppkarakterer. Det er vel kanskje den mismatchen enkelte reagerer på. Jeg gjorde ihvertfall det.

Lenke til kommentar
håper ikke dette står gjemt dypt nede i en av de andre halo postene her,... :ermm:

9564106[/snapback]

Det er akkurat det det gjør. Personlig synes jeg det er greiest å bruke de eksisterende tråder, selv om det betyr litt rot for de som ikke følger med i det. :hmm:

 

Ikke uten grunn at jeg har sluttet med multiplayerspilling. For mange pubertale gutter med litt for stort markeringsbehov ødelegger spillopplevelsen.

Du kan faktisk jo velge hvem du vil spille med. Ja, så fremt dine venner spiller, eller du gidder å legge til gamere fra forumet her. De fleste her har vokst fra den pubertale levestil og spillestil. :p Spent å se hvilket motargument jeg får her. :hmm:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ganske bra jobba, men tror virkelig ikke det ligger noe som helst bak disse truslene, antar vi snakker om folk på ungdomsskolenivå som anser seg selv som Master Chief og blir forbannet over at folk prater nedlatende om deres spill.

 

Når det er sagt så var vel Spillmagasinet ganske ute å kjøre i sin anmeldelse (de har vel fått mye pepper før også), og det er jo en god måte å få hits på siden sin ved å skrive en anmeldelse man vet vil skape drama :p

Lenke til kommentar
Ikke uten grunn at jeg har sluttet med multiplayerspilling. For mange pubertale gutter med litt for stort markeringsbehov ødelegger spillopplevelsen.

9564329[/snapback]

kunne ikke vært mer enig.

Spør du meg er dette utrolig latterlig, uansett hva slags score halo 3 har og/ eller kommer til å få. Hvem bryr seg om hva en eneste fyr mener?

Lenke til kommentar
hvis noen av kompisene mine hadde hatt en xbox/konsoll, ja. Jeg spiller selvfølgelig mye online, men det er noe med XBL som gjør meg kvalm. skjelden jeg spiller med headset på

9564639[/snapback]

Det var da trist å høre. Har selv fått mange ikke-pubertale og anti-idiotiske venner via Xbox Live. Har du prøvd å legge til noen fra forumet, og spilt med dem?

Multiplayer er nemlig det beste med hele Halo-trilogien. Single-player, for min del, vies yderst liten tid til, hvis man snakker prosenter. Det er multiplayer som gjelder.

 

Her ble det OT, men lar det bare stå til. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...