Gå til innhold

Drapstrusler etter halo 3 kritikk...


Pixl.

Anbefalte innlegg

Tydelig at noen fikk fanboy-grøten i halsen når Halo 3 ble kritisert. :/

 

Men var det egentlig noen drapstrussel? "Skulle ønske du var død" ble det skrevet i artikkelen. Ikke at jeg syntes det er noe passende respons på en spillanmeldelse...

 

Lars

9564435[/snapback]

Når media er i fri konkurranse, må man lage sensasjoner av det man kan. Hadde ikke blitt like bra selling point med "Halo-fanboy skulle ønske en nerd var død".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kommentarene er jo rett og slett skremmende!!

 

Her har vi en fyr som tilfeldigvis jobber i en nettavis og som mener at Halo3 er sånn midt på treet. Det må han jo selvsalgt være i sin fulle rett til å mene, og det er jo faktisk hans jobb å skrive det. Det skremmende er at kommentarene viser at det er flere som åpenbart tar dette som personlig kritikk.

 

HALLO!!

 

For det første har de ikke spilt spillet. De vet mao ikke hva de snakker om. For det andre skulle det ikke være mulig å bli hissig på en anmelder som skriver sin mening, uavhengig av om man selv tror man ville ha ment det motsatte dersom man selv faktisk hadde spilt spillet. Det forhold at de selv ikke ser dette forteller jo en hel del.

 

Historien forteller meg at det er en del folk som er så sinnsykt opphengt i Halo3 at tilstanden sikkert har en eller annen diagnose innen psykiatrien. Disse bør kanskje sette seg ned og revurdere seg selv.

 

Forresten, ikke misforstå meg; jeg skal selv stå i kø på onsdags morgen for å sikre meg Halo3.

Lenke til kommentar
De kommentarene er jo rett og slett skremmende!!

Her har vi en fyr som tilfeldigvis jobber i en nettavis og som mener at Halo3 er sånn midt på treet. Det må han jo selvsalgt være i sin fulle rett til å mene, og det er jo faktisk hans jobb å skrive det. Det skremmende er at kommentarene viser at det er flere som åpenbart tar dette som personlig kritikk.

9565071[/snapback]

For alt vi vet var det en eller annen 9-åring fra toten som satt og skrev dette. Jeg velger å tro at det var en yngre person med i bildet. Jeg kan bare ikke se for meg en voksen person sitte å skrive noe slikt. :hmm:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Tja, drapstrusler er vel å overdrive det hele. Oppføre seg slik er jo forsåvidt også ganske barnslig og legger vel litt dårlig lys på resten av halo fansen.

 

Mitt problem derimot er omtalen i seg selv, han roser spillet på så og si alle punkter. Det har gir ned på er grafikken, som alle andre sier er god, ikke top notch, men godt over snittet. Han snakker som en fjorten år liten unge som har fått skallen banka inn av nvidia propaganda. Ikke nok med det, men etter å ha brukt ca 1/8 del av artikkelen på å sutre overgrafikken sier han at dette ikke har noe å si siden spillet er så morsomt.

 

Hvordan man kan gi 4, til ett spill man skryter opp i skyene er for min del ganske snodig. En liten forklaring på hvorfor det ble såpass lavt i forhold til resten hadde vært kjekt, var flere reviews som tok for seg mer negative ting enn spillmagasinet, men ga høyere karakter, fordi det som var bra, var virkelig bra.

 

Må støtte meg til resten, bildet = nerdpære.

Lenke til kommentar
For alt vi vet var det en eller annen 9-åring fra toten som satt og skrev dette. Jeg velger å tro at det var en yngre person med i bildet. Jeg kan bare ikke se for meg en voksen person sitte å skrive noe slikt.  :hmm:

9565106[/snapback]

hei hei hei! slik vil jeg ha meg frabedt (er fra toten selv, men jeg er jo litt eldre enn 9år:p)

 

Jeg kan garantere deg at truslene kommer fra folk som er 15 eller mindre.

Endret av zeox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
RETARD! Drapstrusler fordi man gir en 80/100

9564252[/snapback]

66,66/100

 

Uansett var det en rimelig dårlig anmeldelse. Virket som han bare gav karakter på storyen i enspiller delen og ikke brydde seg om alle multiplayer mulighetene spillet gir.

9564282[/snapback]

 

Enig.. I allefall så beviser jo dette bare hvor dårlig anmelder han er, for dette spillet er ikke dårlig. De aller fleste, største og mest seriøse vil gi dette spillet en god karakter.

Lenke til kommentar

Storm? Vannglass? Anyone?

 

Skjønner ikke at folk blåser seg opp for denne lille teksten til Nettavisen, jeg kunne sikkert lagd en blogg hvor jeg skrev et lite dikt om hvor kjipt Halo 3 var og hvor trist det er at ingen er enig med meg, hadde jeg fått "drapstrussler" da? Dette er en sak for dagbladet...

Lenke til kommentar
Enig.. I allefall så beviser jo dette bare hvor dårlig anmelder han er, for dette spillet er ikke dårlig. De aller fleste, største og mest seriøse vil gi dette spillet en god karakter.

9567814[/snapback]

Hvis, som Pastor Frantzen sier, han anmeldte bare Single-Player delen av spillet, kan jeg fullt ut skjønne hvor han får meningene fra (bortsett fra dårlig grafikk, kanskje) men hvis han spilte multiplayer og tok det med i anmeldelsen, ja da mistet spillmagasinet herved all sin kredibilitet for min del. Ja, det lille som var igjen da. :p

Lenke til kommentar
Enig.. I allefall så beviser jo dette bare hvor dårlig anmelder han er, for dette spillet er ikke dårlig. De aller fleste, største og mest seriøse vil gi dette spillet en god karakter.

9567814[/snapback]

 

For noe svada. En anmeldelse er ikke god bare fordi karakteren er nærmest mulig det alle andre gir. En anmeldelse handler om å fortelle litt om spillet, gi det en karakter og underbygge denne med gode argumenter/eksempler. Deretter er det opp til leseren om de er enig/uenig med anmelderen og om spillet er verdt å investeres i.

Lenke til kommentar

Herregud.. Om norske fans kan være så ekstreme, så lurer jeg på hva som hadde skjedd om for eksempel IGN hadde vært det eneste nettstedet med lav karakter :ohmy:

Jeg har ikke testet spillet, verken beteaen eller fullversjonen, så jeg skal ikke uttale meg før jeg har prøvd det selv. Men karakteren er selvsagt merkelig i forhold til den kritikken spillet har fått hittil. 96% på gamerankings sier sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...