Gå til innhold

ASUS tar sløret av GeForce FX


Anbefalte innlegg

nvidia rendret en del scener fra filmen final fantasy i realtime på en pc med geforce fx, under en offentlig demonstrasjon for en stund tilbake, nettopp for å vise hvor utrolig kraftig kortet er. Derfor bruker de bildet i markedsføringen. Meningen er å vise at geforce fx alene klarer å rendre i real time scener som man før (som med final fantasy) måtte bruke flere sammenkoblede datamaskiner for å produsere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vi like fin grafikk på pc i realtime som det er i Final Fantasy så har vi noe å se fram til. De som har sett filmen vet hvor bra "grafikk" det er i den.

 

Kommer GeForce FX til å slå Ati Rage Fury Pro mon tro?? I så fall er det kanskje på tide å bytte....  

 

 

Hehe, har et gammelt Rage 128 (Fury) liggende i dele-haugen min, og tror nok det egner seg best som gulvbelegg... Husker jeg kjøpte det for 2000,- i 1999 :lol:

Lenke til kommentar
Får vi like fin grafikk på pc i realtime som det er i Final Fantasy så har vi noe å se fram til. De som har sett filmen vet hvor bra "grafikk" det er i den.

 

Kommer GeForce FX til å slå Ati Rage Fury Pro mon tro?? I så fall er det kanskje på tide å bytte....

 

 

Hehe, har et gammelt Rage 128 (Fury) liggende i dele-haugen min, og tror nok det egner seg best som gulvbelegg... Husker jeg kjøpte det for 2000,- i 1999 :lol:

 

HVA??? Det er et ypperlig kort! Forut for sin tid. Hvis vi ser bort ifra at på f.eks. Mafia så ser jeg ikke menneskene, og på bilene ser jeg bare hjula og vinduene!!! Gud som jeg ønsker et nytt skjermkort..... :cry:

Lenke til kommentar
nvidia rendret en del scener fra filmen final fantasy i realtime på en pc med geforce fx,

Det høres veldig lite trolig ut, har du offisielle "bevis" på dette?

 

 

 

Kommer GeForce FX til å slå Ati Rage Fury Pro mon tro?? I så fall er det kanskje på tide å bytte.... :rofl:

 

ATI Rage Fury Pro 128 ST GL 32MB TV-OUT English version ?

 

Det rocker jo. Jeg husker Half-life som noen ganger ble opplyst i alle regnbuens farger, og consolen som gjorde at alt ble grønnt. Ahh de gode gamle dagene med ATI drivere som ikke fungerte for penger. Jeg hørte nettop at det kom ut brukbare drivere for dette kortet i høst. Bare 2.5 år for sent.

 

 

 

kanskje du kan sette opp grafikken eller oppløsningen med eit GFFX på UT2003 eller Warcraft

Warcraft? :)

warcraft.jpg

 

adimage.php?filename=havard3.gif&contenttype=gif

Du er skummel du Håvard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...