Gå til innhold

Døgner du noen gang?

Coraxx

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

døgner 1 gang i uka, for å kunne snu døgnet siden jeg jobber natt. litt stress i begynnelsen men når man har gjort det i 1 år blir man vandt til det :)

edit: skriveleif

Endret av cozmos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

som oftest døgner jeg bare på lan men det er noen ganger midt i uka jeg gjør det fordi: når kl først er halv 2 elns så blir det ekstra vanskelig å stå opp om morgenen vis jeg legger meg

Skrevet

Når jeg skyver døgnrytmen såpass at jeg våkner kl 16.30 som jeg gjorde i dag, så føler jeg at det er like så greit å døgne enn å måtte tvinge seg opp tidligere. :p

• 2 måneder senere...
Skrevet

Halla balla har ikke sovet nå på snart 72 timer. Dette er sykt as har vært våken i ca 65timer nå.

Jeg er kaos as. Skal rekke et tog klokka 7 i dag tidlig. Hvordan jeg skal ikke sovne der vet jeg ikke. Siden mange blir kibba på toget når de reiser og sover. Noen tibs?

Skrevet

Jeg har snudd døgnet helt, klarte ikke å sove nå, og ga opp rundt i halv 6 tiden fordi jeg skal opp klokken 10 og kan ikke forsove meg. Like greit å bare utsette søvnen så har jeg ekstra god tid.

Skrevet

Nei, jeg døgner ikke.

Ser ikke poenget.

Prøvde dog på klassetur til Polen, men jeg sov halvannen time eller noe slikt i 1-tiden, og så var jeg oppe resten av turen. Var jo et vrak når vi gikk rundt i leirene, så jeg gidder ikke det mer.

Skrevet

Gjør det nesten hver helg, sier jeg legger meg men ender opp med film på laptopen. Sitter på LAN akuratt nå så ender opp med å døgne her også. Ser ikke på det som kult men... Søvn er overvurdert

Skrevet

Jeg prøvde å døgne hos en kompis, hadde vært våken i 23 eller noe, og så sovnet jeg. Etter det har jeg faktisk ikke prøvd. Er ganske greit å sove.

Skrevet

Jeg døgner som oftest når jeg er på lan. Er alltid like moro å møte opp utenfor en dagligvarebutikk akkurat når de åpner for å kjøpe mat. :D Utenom lan skjer det sjelden, og iallfall ikke i vanlig ukedag. Da er det i helg/ferie mens jeg gamer med venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...