Gå til innhold

Døgner du noen gang?


Coraxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg døgner nå fordi jeg har jobbet natt hele uka man-fredag DERFOR holder jeg det gående til kl 22-23 i kveld for å våkne til normal tid i morra !

 

Døgne er greit å gjøre hvis man skal fikse på døgnrytmen. Ikke søren om jeg legger meg nå og står opp 16:30 på en fredags kveld as.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover..

 

det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom

En mann har døgnet i 11 døgn

Jeg har vært våken lengre enn det. (og fått psykoser, sleep deprivation..)

Det var for lite søvn, derfor ejg fikk psykoser, altså.

Men det var med rusmidler inkludert i bildet.

 

Det er alltid koselig når man hører ting som ikke eksisterer, og er helt sikker på at postmannen er en spion. Og naboene er plantet der fra CIA, for å ta deg.

 

Den rekorden du snakker om er satt under overvåkete omgivelser. Ingen rusmidler, altså.

 

What's your point?

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er vitsen å døgne om du sitter inne alene? Om du absolutt VIL holde deg våken, stikk ut en tur - Skaff noen venner og lag noe faenskap. Ring-På-Spring er alltid en slager midt på natten.

 

Finn på noe med venner, ellers er det ikke vitsen i å døgne! :]

Klart det er. Studering, gaming, programmering og lignende er alle gode grunner til å døgne. Evt. når du er ekstremt deprimert og prøver å holde deg selv fra søvn i et håp om at du til slutt dør. Den eneste gangen jeg døgner med venner, er på LAN, og da ender det stort sett opp med at jeg sitter alene og spiller et eller annet singleplayer-spill, siden vennene mine har sovnet.

 

tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover..

det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom

Jeg har holdt meg våken i 80 timer på det meste, altså litt over tre døgn. Dette har jeg gjort tre ganger. En gang på ungdomsskolen da vi hadde overnatting på skolen (ingen sov, og jeg sov ikke natta før eller natta etterpå heller), da jeg var blåruss, og da jeg var rødruss. Ellers holder jeg meg egentlig til 36-40 timer. Da får jeg døgnrytmen på glid igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover..

 

det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom

En mann har døgnet i 11 døgn

Jeg har vært våken lengre enn det. (og fått psykoser, sleep deprivation..)

Det var for lite søvn, derfor ejg fikk psykoser, altså.

Men det var med rusmidler inkludert i bildet.

 

Det er alltid koselig når man hører ting som ikke eksisterer, og er helt sikker på at postmannen er en spion. Og naboene er plantet der fra CIA, for å ta deg.

 

Den rekorden du snakker om er satt under overvåkete omgivelser. Ingen rusmidler, altså.

 

What's your point?

Aner Ingenting om hva som skjedde eller noe, vet bare at han faktisk har verdensrekorden for døgning i 11 Døgn. Så du har nok slått han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...