Gå til innhold

Døgner du noen gang?


Coraxx

Anbefalte innlegg

God morgen / natt :p

 

Lurer på om noen her noengang døgner. Sitter her nå klokka 04.40 og får ikke sove.

1. Jeg er veldig veldig sulten

2. ikke det minste trøtt

3. så mye annet å gjøre enn og sove (Spille, se tv, surfe på nettet eller gjøre noe av det hverdaglise tingene som jeg har "glemt". )

 

Så, døgner du, og i så fall hva pleier du og gjøre når du er oppe?

 

-Mhv Andy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legger meg hvis jeg er trøtt, ingen vits å være oppe hvis man er trøtt, bare fordi det er "tøft" å døgne. Enkelte ganger blir jeg rett og slett ikke trøtt, irriterende saker synes jeg.

 

Pleier som oftest å lage meg noe mat, finne fram 2-3 VHS filmer og slappe av i sofaen.

9554921[/snapback]

man døgner for å få mest ut av de 80 åra man lever..

Lenke til kommentar
Bruker å døgne ganske ofte. Mange gang døgner jeg for så å dra på skolen. Noen gang døgner jeg også to døgn på rad midt i uka.

9553664[/snapback]

 

To døgn på rad? Kødder du med meg?? Det er jo umenneskelig. Jeg må kjempe for å klare et..

9557844[/snapback]

Da er du teoretisk sett en pingle.

Dorthe Skappel klarte 50 timer, altså to døgn og to timer.

Jeg klarer hårfint 3 døgn. Det er på måte en rus, begynner å få halliser.

Lenke til kommentar

Sist gang jeg døgnet var på TG, og jeg tror det kommer til å bli lenge før neste gang. Føler meg bare helt jævlig etterhvert. Husker også den gangen da jeg døgnet i to døgn. Jeg husker ikke hva som skjedde de siste fem timene. Vet ikke om jeg sov eller bare gikk i en transe. Husker å finne skoa mine langt unna plassen jeg satt ...

Lenke til kommentar
To døgn på rad? Kødder du med meg?? Det er jo umenneskelig. Jeg må kjempe for å klare et..

9557844[/snapback]

Rekorden min er vel å hoppe over to netter, og så ikke legge seg før til kvelden igjen... Altså drøyt 60 timer med våkenhet. Men det skjer ikke i hverdagene.

Skjønner ikke vitsen med å gå rundt og småsove på skolen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...