Gå til innhold

Døgner du noen gang?


Coraxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helgens døgnrytme

Fredag: Opp 06:00, legge seg ca 02-03:00 (på natta)

Lørdag: Opp 09:00, legge seg 09:00 (dagen etter)

Søndag: Opp 16:00, og fortsatt oppe ;)

9609622[/snapback]

Nytt skjema :p:

Helgens døgnrytme

Fredag: Opp 06:00, legge seg ca 02-03:00 (på natta)

Lørdag: Opp 09:00, legge seg 09:00 (dagen etter)

Søndag: Opp 16:00, legge seg 07:00 (dagen etter)

Mandag: Opp 12:00, og forstatt våken :), er faktisk ikke trøtt *kose på Cola*, men i går var jeg så trøtt at jeg begynnte og tygge yoghurt :blink:

 

EDIT: Leif :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Pleier egentlig å legge jeg mistenkelig tidlig, men når jeg først skal være oppe, så blir det som regel hele natten.

 

Blir også en del jobbing om natten (siden man ikke får sperre motorveier om dagen). Rekorden er å være på jobb fra mandag kl 07.00 til onsdag kl 15.00, sove til kl 23.00 og jobbe til fredag kl 15.00. Sov hele helgen. Ble mye penger av det, da. Fikk betalt for hele uken, altså 125 timer, og alle timer mellom 09.00 og 07.00 (neste dag) er 100%, og alle timer mellom 15.00 og 21.00 er 50%.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Eg døgna seinast igår. Eg og ein kompis bare ravet rundt på Danskebåten. Ein tur innom tax-free, vi fekk med oss ein slosskamp, vi måtte leie fulle venner i seng, vi satt litt i baren, vi slo av ein hyggjeleg prat med securitasen der, vi spilte vekk alt av småpeng og litt til. Til slutt gjekk vi opp på kinoen og såg siste kvarteret av Pirates Of The Carribean 3.

Lenke til kommentar
Døgner når det passer meg, deilig å sitte ved PC-en, egentlig ganske undervurdert av alle utenfor...

9622312[/snapback]

Enig! :thumbup: moren min blant annet tror at jeg er oppe for å være oppe..

 

Men hun er paranoid på det punktet og krever absolutt stillhet når hun sover. Håper jeg klarer å snike meg opp i natt g jobbe videre med mailboksen min på altfor mange mailer.

 

God natt/dag :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg døgner ikke helt, men blir ikke så langt i fra... Hver lørdag må jeg opp ca klokka 05:00 for å jobbe... og legger meg som regel ikke før 02:00 på søndag... Sånn ca 3-5 timer fra :cool: Blir ofte sittende på PC-en og surre langt på natt fordi jeg ikke gidder å sove :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...