Gå til innhold

Døgner du noen gang?


Coraxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, døgner du, og i så fall hva pleier du og gjøre når du er oppe?

 

Sliter for tiden med insomnia, kjedelig å være våken når alle andre sover :thumbdown:

 

Får tiden til å gå ved å lese, og å poste hensiktsløse innlegg på hw.no :p

9591487[/snapback]

 

insomnia er kjipt, men natten er jo beste tiden av døgnet =)

Lenke til kommentar

Dette minner om en ps 3 vs xbox 360 diskusjon gone bad :whistle:

 

neida, men for min del har jeg sluttet med døgning, eller i det minste trappa ned. hvis jeg skal døgne blir det gjort fordi jeg ikke er det minste trøtt. F. eks klokka er 4 på natta og jeg fikk veldig lyst til og se noe på dvd elns., eller jeg bare får lyst til å finne på noe.

 

Håper ikke jeg ga noen den oppfatning at det er "kult" og døgne. Det har ingen verdens ting med saken å gjøre. Jeg for min del gjør det fordi jeg føler for det. Nå er ting litt mer normalt, står opp 10-11 og legger meg 2-3 :)

Lenke til kommentar
Helgens døgnrytme

Fredag: Opp 06:00, legge seg ca 02-03:00 (på natta)

Lørdag: Opp 09:00, legge seg 09:00 (dagen etter)

Søndag: Opp 16:00, og fortsatt oppe ;)

9609622[/snapback]

Der er vi sånn ca like..

 

Jeg er av den typen som sovner når kroppen ikk orker mer. Liker ikke sove rett og slett. Men så fungerer ikke det så bra med tanke på jobb og sånn heller. Takker gudene for at webstudent er oppfunnet.

Lenke til kommentar
Dere trodde jeg døgnet nå? Siden klokken er halv seks om morgenen? Åneidu, ble netopp ringt av noen gamle kamerater som er på vei til Praha. De kjedet seg tydeligvis på gardemoen og gjett hvem de skal ringe og vekke da? :p

9609636[/snapback]

Hehe :p . Må innrømme at jeg også bruker å ringe folk midt på natta når de sover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...