Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en 1005HA, og der står oppløsningen angitt til 1024*768 som digitalenhet(øverste feltet), mens for å endre på oppløsningen så går det fra 800*600 til 1024*600 (og ikke 1024*768 som det står oppgitt på toppen som identifiserer panelet)

Finnes det noen måte å overstyre maks oppløsning på?

 

Kjører win7 starter.

 

(Og grunnen er at eldstemann kjøpte football manager 2005 på et loppemarked, og trenger full oppløsning (1024*768) for å kunne starte)

Lenke til kommentar

Gjorde akkurat noe genialt med min 1000H. Tok dremmelen, sagde forsiktig ut den plastik grillen som sto over utblåsningen. rett og slett en enorm forskjell i lyd. Nå under lading går vifta på 50% uten at det er plagsomt, mest bare motor lya av vifta :)

 

Kødder du? Det er utblåsning på siden på den right? Hadde vært greit å fått roet den ned litt...

Lenke til kommentar

Hei, har en Asus Eee 1001HA, men har klart å slette XP på den.

Noen som vet hvordan man kan installere XP fra minnepenn?

Gjerne sånn steg for steg.

Har lett på youtube, men er så vanskelig å forstå hva de mener

 

PS: Ikke å installere XP på pcen, men hvordan man legger installasjonsfilene inn på minnepennen :)

 

 

 

EDIT: Jeg fant nå gjennopprettingsfilen, men det er .gho fil. (Ghost fil).

Hvordan bruker jeg denne til å gjennopprette pcen?

 

Dårlige guider på nettet :/

Endret av VB96
Lenke til kommentar

Kim S: Det er Flash som er så forbanna tungt. Jeg har både eee box og den laptop'en du har, og jeg har de samme erfaringene. 1,6 Ghz prosessoren er ikke sterk nok til å håndtere Flash på en grei nok måte. Har undersøkt litt og det viser seg at Adobe holder på å utvikle en "light"-versjon av Flash til nettops/books. Denne ligger ute i beta-versjon nå etter hva jeg husker.

Lenke til kommentar

Min ASUS EEE 901 har begynt å plutselig slukke LCD panelet. Nettet osv. funker, men jeg må starte om maskinen (holder ikke å starte om X11) for at det skal løse seg.

 

Er det noen som vet om en maskin som er tilsvarende liten og lett og gjerne har enda lenger batterilevetid?

Lenke til kommentar

Sendte ein e-post til mpx å høyrte om dei kom til å få inn igjen den svarte modellen. Eg fekk til svar at dei var heilt tomme for den modellen, og dei fekk ikkje tak i den andre stedar, men vist leverandøren deiras fekk den svarte inn igjen skulle dei ta dei inn. så vil tru det er samma problemet i dei andre nettbutikkane her til lands :hmm:

Lenke til kommentar

Kjøpt meg asus eee 1201n her om dagen.

Etter oppgrader flashplayer og nvidia driver så går 1080p på youtube flott og har test å spill av 1080p mkv file over nettverk gikk helt glatt uten problem.( Brukt Mpc-homeciema virksom siden den har sikkerlig gpu decoding)

Morsom liten sak må jeg si, den klar å spill noen lett pc spill også prøv diablo 2,wow og cs som gikk helt godkjent.

 

Enst jeg ikke liker på den er nettverkkort er kunne 10 og 100mbit.

Endret av smy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har gitt opp litt EEE'er for nå og gått over til ultraportabel-segmentet i stedet, trenger litt kraft for å redigere bilder etc og vil ha én hovedmaskin. Gikk for Asus UL30VT som har mye raskere prosessor og mye bedre grafikkort enn netbooks, 4GB RAM, 500GB HDD på 13" kjerm. Batteritid var alltid det som gjorde at jeg gikk for netbooks, men når den her kan kjøre i opptil 12 timer så slår den 1101HA-en min med god margin der og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...