Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp installert ny minnebrikke i maskinen,Crucial DDR2 SO-DIMM PC6400 2GB CL6. Jeg vil si at det var verdt investeringen.

 

Jeg syntes at maskinen var uventet treg da jeg fikk den,bruker Windows Office 2007, så det vel ikke annet å vente. Nå er derimot alt fryd og gammen.

 

Neo jeg lurer på er om det finnes noen form for kalibrering av mus, da jeg ikke synes den er nøyaktig nok Lett å bomme når jeg skal merke tekst.

Lenke til kommentar

Netshop har tilbud på 1005HA til 2.495,- mens 1005HA-B er 2.990,- og 1005HA-A er 3.290,-

 

Etter det jeg kan se er forskjellen at

- HA kommer med XP, mens de to andre kommer med Win7

- HA har 160GB HDD, mens de to andre har 250GB

- HA-A har oppgitt to timer lenger levetid - men samme vekt??

- HA-A har blåtann

 

Bør man kanskje legge i noen ekstra kroner for å få Win7 og 250GB?

Bør man kanskje investere i en mus - bør man i så fall ha versjonen med blåtann?

 

Det er klart at hvis jeg først kjøper denne maskinen så skal den ikke være for dyr, men

samtidig vil jeg ikke ha noe som går ut på dato om en mnd.

 

T.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Batteri aside, windows 7 er definitivt bedre å bruker på en netbook enn windows xp. Mye av grunnen er den nye taskbaren, som gjør bedre nytte av oppløsningen enn XP sin.

Lenke til kommentar

Weee!!!

 

Får min Asus EEE PC 1101HA i posten i morgen!

 

Ser frem til det. Jeg har ikke en anelse om dette er en bra mini-pc, men med 11,6" skjerm og bra batteritid passer den meget godt til mange ulike formål.

 

Kan godt komme med erfaringer i denne tråden etter hvert som jeg får testet den ut. :thumbup:

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål, og det hadde vært herlig om noen kunne svare. :)

 

Skaffet oss 701SD forrige desember, og det er en fin liten PC som man kan ta med seg overalt. Men nylig ble hele skjermen blå, untatt menyen nederst (der klokka er, osv). Nå kan man ikke trykke på noe som helst, og PC'en er ubrukelig. Noen som har vært i lignende situasjon, eller vet noe om hvordan man fikser dette?

Ingen? :(

Lenke til kommentar
Har et spørsmål, og det hadde vært herlig om noen kunne svare. :)

 

Skaffet oss 701SD forrige desember, og det er en fin liten PC som man kan ta med seg overalt. Men nylig ble hele skjermen blå, untatt menyen nederst (der klokka er, osv). Nå kan man ikke trykke på noe som helst, og PC'en er ubrukelig. Noen som har vært i lignende situasjon, eller vet noe om hvordan man fikser dette?

Ingen? :(

 

Samme problem under oppstart? Tenker da mens den booter opp.

 

Lyser skjermen blå, eller mener du at den ikke er på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...