Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Ganske mye. Jeg skal prøve å få med meg alt:

 

Du stiller høye krav simen1 :)

 

 

men en stor ting synest jeg har skjedd, egentlig burde det vært på forsiden av HW.no. Ion og atom er parret i en "point of view" pc de har den hos PS data, ok specs, standar med 2 gig minne. men fremdeles insisteres de på en tykke plast rammen på skjermen

 

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=166304&model=

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Fikk i går en Asus Eee Seashell 1005HA. Har nå installert Windows 7 på den. Men plages litt med noen småting. Får ikke web-cam eller bluetooth til å funken i Win 7. I tillegg mister jeg trådløsnettet av å til. Mister det i ca et min, før maskinen kobler opp igjen. Dette problemet har jeg både i Win XP og Win 7

Noen som vet råd?

Hva mener dere er det beste operativsystemet til denne maskinen?

 

Noen som vet hvor jeg får tak i en slik lager til maskinen sånn at jeg kan lade den i bilen?

 

Takk

 

Edit:

Hvor mye kan man egentlig hente med å sette inn en SSD disk til os og å øke fra 1 til 2Gb ram?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
I tillegg mister jeg trådløsnettet av å til. Mister det i ca et min, før maskinen kobler opp igjen. Dette problemet har jeg både i Win XP og Win 7

Noen som vet råd?

 

Hei!

 

Hvis det er et ad-hoc nettverk du prøver å koble til og har problemer med, så vil driveren jeg la ved i en av mine forrige poster i denne tråden kunne hjelpe deg. Jeg hadde dette problemet selv. :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål, og det hadde vært herlig om noen kunne svare. :)

 

Skaffet oss 701SD forrige desember, og det er en fin liten PC som man kan ta med seg overalt. Men nylig ble hele skjermen blå, untatt menyen nederst (der klokka er, osv). Nå kan man ikke trykke på noe som helst, og PC'en er ubrukelig. Noen som har vært i lignende situasjon, eller vet noe om hvordan man fikser dette?

Lenke til kommentar

Den er kanskje nyest men ikke nødvendigvis best. Mener 1005ha-a er nyeste med win 7. Eller synes jeg 1005ha-h er "best" så langt. Med n280 prosessor og 10.5 times batteritid (Dog XP)

 

Jeg bruker fortsatt min 1000HE og er veldig happy med den. Kjørt dualboot eeebuntu og xp på 320gb harddisk, men nå blir det en gen2 SSD og 12000mah batteri samt win7 Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

1008 er en slags "slimline" modell, ræva batteritid etc for å få den slank.

 

Toppmodellen i form av ytselse er 1005 utgaven med N280 som Phantom3D sier.

 

Toppmodellen på markedet i form av formfaktor/video er 1101HA, med 11.6" 720p skjerm og gma500 med hardware decoding av h264 (dvs den takler HD video og har HD skjerm).

 

Toppmodellen som KOMMER er vel 1201H, med 12.1" skjerm, dual core Atom N330 og ION grafikkplatform (geforce 9400), samt HDMI iirc.

 

Toppmodellen ift pris (3g modeller ikke medregnet) er T91MT, 9" convertible tablet med Win7HP og multitouch, 32GB ssd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...