Gå til innhold

Timesalg hos Netshop! Super Torsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du fikk jaggu meg viljen din også. Virker som en kanonpris uten at jeg kan uttale meg spesielt :-)

9394800[/snapback]

Ja... Jeg blei kjempefornøyd. Det er skikkelig moro at det faktisk er noen webshoper som tar seg bryet med å gjøre noe sånt som dette. En hel dag med kampanjer der man kan ønske seg diverse tilbud. :love:

 

DET er det jeg kaller service-innstilte folk det!

Lenke til kommentar
Nå ble jeg i tvil om Mist-en på tilbudet var et like godt kjøp som denne. Synspunkter? :hmm:

9394306[/snapback]

 

Hvis oppgitt støynivå stemmer er dette en meget stillegående psu!

9394333[/snapback]

Problemet med MIST er at mange har opplevd at psuene gir fra seg en høyfrekvent pipelyd etter stund.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=815108

9395047[/snapback]

Min gamle MIST 500W er den beste PSU'en jeg noen gang har hatt!

 

Den dro mitt system, som var følg.

QX6700 @ 3.0

8800GTX

OCZ Platinum XTC

3x Barracuda disker, og en Raptor.

og annet "rask"

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Selv Corsair har begynt å få RMA'er på sin nye PSU-serie som har blitt rost opp i skyene. Folk har opplevd diverse plagsomme ulyder. Ser ut som det desverre nok ikke finnes et 100% perfekt produkt der ute, uansett produsent. ;)

 

edit: skriveleif

Endret av Hotbox
Lenke til kommentar

Ja, da ble det mist-en, det lysende tastaturet (fordi jeg desperat trenger ett og det var billig- ikke mobb harryfaktoren :p) og to 500gb.disker. De var ikke veldig billige egentlig, og jeg hadde tenkt å nøye meg med en, men det skal da være gode disker, og hvis jeg kasserer den gamle ene gamle som snart tar kvelden sitter jeg igjen med i,3t, noe som skal fylles fort med min nye, helt egne linje. :innocent:

 

Dessuten er det jo kjekt å ha to like disker som kan suppleres med enda en av same type om jeg skulle få behov for raid med det første. Føler jeg har litt behov for å forsvare impulskjøpet mitt. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...