Gå til innhold

Timesalg hos Netshop! Super Torsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt dårlig at de ikke klarte å samle ordrene fra igår til tross for at jeg sendte mail igår.

De skal derimot ha pluss for å sende varene raskt, de ble sendt idag.

 

Edit: etter en kjapp samtale får jeg neste ordre fraktfritt. Veldig bra. :thumbup:

Endret av Runepune
Lenke til kommentar
Litt dårlig at de ikke klarte å samle ordrene fra igår til tross for at jeg sendte mail igår.

9398206[/snapback]

Så man måtte betale hver ordre innen timen? Det hadde vært kjekt om de ble liggende i handlekurven. Jeg bestilte bare av den siste biten jeg nå.
Lenke til kommentar
Jeg hadde de liggende i handlekurven i 2 timer hvertfall, og det funka bra :)

9399739[/snapback]

Fint. Da vet jeg det til neste gang. Holder handlekurven seg lenger når man er logget inn? Min forsvant etter ganske kort tid, var borte fra maskinen 15min eller noe.

red:(Jeg var da ikke logget inn - første gang jeg har handlet hos netshop)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Er mange hardware entusiaster i min bekjentskapskrets som gikk glipp av dette.

Elendig markedsføring av Netshop.no.

 

Volcom:

Hvilken førsteside?

 

Nizzen:

Hehe jeg følger med, men jeg har en jobb og en familie også så jeg kan ikke sitte med snuta i skjermen og sjekke alle tråder til enhver tid :p

 

Jeg følger ganske bra med på hw.no og synes de burde dra frem slike store saker fra diskusjon.no, eller at diskusjon.no snart får på plass sin "portalside".

 

Jeg ser ikke det som reklame, men opplysning om gode kampanjer for hardware interreserte. Forsiden til hw.no er ellers neddrysset med reklame.

 

Lain:

Vis nye poster i Norges største forum blir på mange måter uinterresant alle andre dager.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...