Gå til innhold

Timesalg hos Netshop! Super Torsdag


Anbefalte innlegg

Er den ikke med kablene festet på da? (glemt hva de man kan ta av og på heter  :cry: ). Uansett, den lager knapt en lyd og den her er enda mer stillegående pga ny vifte attpåtil. Hadde jeg ikke hatt en hadde det blitt en til.

9393801[/snapback]

Den ser modulbasert ut.. Men jeg må uansett kjøpe skjerm et annet sted, så jeg bestiller uten dersom noen tror det følger med, og bestiller kabler senere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er den ikke med kablene festet på da? (glemt hva de man kan ta av og på heter  :cry: ). Uansett, den lager knapt en lyd og den her er enda mer stillegående pga ny vifte attpåtil. Hadde jeg ikke hatt en hadde det blitt en til.

9393801[/snapback]

Den ser modulbasert ut.. Men jeg må uansett kjøpe skjerm et annet sted, så jeg bestiller uten dersom noen tror det følger med, og bestiller kabler senere.

9393825[/snapback]

Det står jo at det er med kabler da ;)

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=52746

 

 

 

 

Fikk ikke helt med meg det 1950x slagte, hvor mye skulle de ha for den? :cool:

9393864[/snapback]

1295,-

http://www.netshop.no/supertorsdag/

:)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
De har en Mist 500 til 600,- på Netshop. Kjempekjøp!

9393622[/snapback]

Vil den holde til Intel E6600 Big Typhoon cpu-kjøler, Asus P5B, Corsair 800mhz ram (2x1GB), radeon X1900GT, 1 400GB og en eller to 500GB-disker med en smule klokking? noen synspunkter? for da tror jeg jeg kjøper den og en eller to disker. Synd de er tomme for skjermer, skal ha en 20" nå. :S Egentlig litt skeptisk til netshop, men tilbud er tilbud. :p

9393711[/snapback]

 

Det holder lenge :)

Lenke til kommentar
Ati X1950XT er vel noko av det råaste gamingskjermkortet ein kan få for tida om eg ikkje tek heilt feil? Einaste minuset er at det ikkje støttar DX10.

9394092[/snapback]

Måtte du seie det?

 

Men kva skal eg gjere med mitt 7900 GT då? Vil jo ikkje kaste det bort... hmm

 

Veldig billig for eit godt kort tydeligvis..

Lenke til kommentar

Vel da har jeg samlet i hop alt jeg bestilte hos Netshop idag. Alt ble ikke kjøpt på timesalget, men siden jeg bare manglet et par tre komponenter så kjøpte jeg de bare der de og.

 

Dagens kjøp

 

Er vel egentlig feil plass å spørre om dette, men om noen bare gidder å bekrefta at alt dette passer sammen så hadde jeg vært takknemlig. :)

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Club 3D X1950XT 512MB Passar i min PC om eg har 7900 GT i det no? Det er ikkje noko forskjellig frå ATI til Nvidia, sant? Skal kanskje selge 7900 GT til naboen og kjøpe X1950XT sjølv, kva er ein fair pris for eit nesten heilt nytt 7900 GT no?

9394179[/snapback]

Så lenge det er PCIe du har så passer det :)

 

Hva du får for et 7900GT vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...