Gå til innhold

MoH Airborne demo ute!


_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette var et av de desidert dårligste WW2-spill jeg har prøvd på en god, god stund. :nei: Settingen så ut til å være bra, men gameplayet var et mareritt av dimensjoner.

9362256[/snapback]

 

he he,så dårlig var den da ikke.....skal du prøve dårlig WW2 spill så sjekk demoen til Hour of victory......pure crap :cool:

Lenke til kommentar
Jeg likte demoen faktisk. Likte dette bedere enn Call of duty 3. Bevegelsene og kameraføringen var konge! Når man gjemmer seg har man så mange muligheter for å titte frem i den vinkelen man selv ønsker. Deilig =) Siktingen var litt dårlig...

9367045[/snapback]

Veldig enig :) CoD 3 suger... CoD 2 ftw!

Lenke til kommentar

OM eg skulle kjøpt ett ww2 spill denne høsten så måtte det blitt brothers in arms hells highway, ikkje sikker på om det kjem denne høsten foresten..;)

 

men der såg gameplay og grafikk bedre ut enn EA sit bidrag i form av airborne..

 

eg likte demoen litt..men fiendene tok imot litt før dei la seg som sagt..

Lenke til kommentar

Er fan av WWII-spill deluxe!

 

Mange kule ting her. Veldig rått å hoppe og kunne lande hvor man vil. Kameraføringen og siktingen var derimot håpløs. Føles "innzoma" om noen skjønner. Jeg liker dog at man sikter inn med L-triggeren, sånn som i Call of Duty.

 

Grei grafikk, noe dårlig framerate og mye hakking, i tillegg til at man ikke ser folk på lang avstand. Ellers greit spill, mange artige detaljer. Dumme fiender og tamme medsoldater, og heller ikke den gode lyden jeg er vant med fra Call of Duty-spillene...

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...